حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده روز جمعه در دیدار رییس خانه احزاب کشور با خود در زاهدان با اشاره به این مطلب که باید اتحاد، انسجام و هماهنگی در بین احزاب افزایش یابد، اظهار داشت: در خانه احزاب باید از یک جانبه نگری جلوگیری شود و همه به فکر خدمت به کشور باشند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: موضوع مهم در حوزه احزاب و خانه احزاب، جذب حداکثری و دفع حداقلی مورد تاکید است.
امام جمعه زاهدان گفت: در سیستان و بلوچستان ما مشکلات عدیده‌ای داریم از نیازمندی و محرومیت‌ها تا اختلافات حزبی و مدیریتی و غیره که باید با اتحاد و انسجام برای رفع این مشکلات قدم برداشته شود.

رییس خانه احزاب کشور نیز اظهار داشت: هجدهمین خانه احزاب کشور روز گذشته در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
عبدالحسین روح الامین ادامه داد: در دوره‌های گذشته خانه احزاب در ۱۷ استان راه اندازی و فعال شده و در بقیه استان‌ها نیز به ترتیب این خانه راه‌اندازی خواهد شد.
 وی خاطر نشان کرد: در کشور، ۱۰۰ حزب مجوز دار رسمی داریم که دارای پروانه فعالیت هستند که از این تعداد ۳۰ حزب اصولگرا و بقیه احزاب اصلاح‌طلبان، اعتدال گرایان و مستقلان را شامل می‌شود.
رییس خانه احزاب کشور با اشاره به این مطلب که حزب های اعتدالیون و مستقلان گرایش به احزاب اصولگرا دارند، خاطر نشان کرد: هم‌اینک حزب اصول گرایان،حزبی قلیل ولی تاثیرگذار در خانه احزاب هستند.
وی افزود: خانه احزاب سیستان و بلوچستان به دنبال کمک به استان در بخش‌های مختلف خواهد بود.
روح الامین اظهار داشن: خانه احزاب محلی مشترک برای احزاب است تا با اتحاد و انسجام در راستای اهداف نظام گام بردارند.
وی تاکید کرد: حزب و جناح در خانه احزاب معنا ندارد و در این مکان منافع ملی اولویت دارد.
رییس خانه احزاب کشور خاطر نشان کرد: هم‌اینک ۳۶ شعبه از احزاب کل کشور در سیستان و بلوچستان فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.