ادهم کرد زابلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیبک از ۱۸ آبان مربیگری تیم ملی ووشو سریلانکا را برعهده گرفت تا با ارائه آموزش‌های لازم تیم این کشور را برای حضور در رقابت‌های جنوب شرق آسیا آماده کند.

وی ادامه داد: با عنایت فدراسیون ووشو به ورزشکاران توانمند سیستان و بلوچستان مقرر شده شیبک در سالجاری هدایت تیم ملی ووشو پاکستان را نیز را بر عهده گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی موفقیت‌های شیبک گفت: قهرمان رقابت‌های بین المللی ووشو، عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی، مربی تیم ملی دانشجویان ایران و مدیرکانون بسیج ورزشکاران سپاه سلمان از جمله سوابق ورزشی و کاری این ورزشکار موفق استان است.
وی ادامه داد: ووشوی سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی بوده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران این رشته در کشور و جهان خوش درخشیدند.
کرد زابلی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش‌از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا بیش از۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.