یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

«دیده شدن»، ویژگی احمدی نژادیسم

«اینجا احمدی نژادیسم مطرح است ودر این یادداشت به ویژگی دیگری از آن میپردازیم وآن دیده شدن است»

 

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی طی یادداشتی، نوشت:

در یادداشتهایی خصوصیاتی از تفکر وسیره این گروه سخن گفتم که خیلی مورد استقبال واقع شد بهتر است به اشخاص کاری نداشته باشیم اینجا احمدی نژادیسم مطرح است ودر این یادداشت به ویژگی دیگری از آن میپردازیم وآن دیده شدن است.

آدمهای بزرگ شکست رامی پذیرند نیازی به دیده شدن ندارند  آقای هاشمی رفسنجانی اقای خاتمی، آقای ناطق نوری و  ... در مقاطعی از رقبا شکست خوردند ودررقابت قاعده بازی را نگه داشتنداما اینها به هر قیمتی باید دیده شوند .

رمز این که با بزرگان نظام هم در می افتند همین است. بزرگان می گویند مصلحت نیست در انتخابات باشید ولی می رود ثبت نام می کند .

درافتادن با هاشمی، کروبی، میرحسین، لاریجانیها، خاتمی، مراجع، اصولگراها واخیرا دولت روحانی در همین است. آنها چون از خودشان مایه ای ندارند واصالت وریشه ای ندارند ناچارند دیده شوند. برای اینها دیده شدن مهم است نه چیز دیگر به هر قیمتی که باشد باید مطرح شوند.

 تعجب ازکسانی است که نمی توانند بین آدمهای اصیل واین ها تفاوت قائل شوند .نجابت واصالت یک اصل است دراعتبار اشخاص .البته یک مطلب را خوب فهمیده اند که اگر حذف شدند برای همیشه تاریخ حذف خواهند شد . برای همین یکروز بست می نشینند یکروز افشاگری می کنند ،  یک روز دزد  می گیرند و می شوند دزدگیر! ومتاسفانه اصولگراها این واقعیت را نمی خواهند قبول کنند که ۸ سال کشور را به  سکاندارانی دادند که نه اصالت داشتند و نه ثباتی دراداره حکومت .
 مردم بافرهنگ ایران با پدیده ای مواجه شدند که نه اعتبار آدمها  نه آبروی آنها ،  نه سابقه وهنر آنها برایشان مهم نیست برای آنها فقط دیده شدن مهم است  وبس.

دراین روزها عملا دو قوه از سه قوه متهم به بی عدالتی وظلم شده وقوه مجریه هم از تهمت ها  وبرچسب ها در  امان نمانده است   . 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.