رسانه نزدیک به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری مدعی شد که حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر در اعتراض به آنچه فشارها از سوی دستگاه قضایی خوانده اند به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کرده تا در حریم آن دست به تحصن و بست نشینی بزنند.

پیش از ظهر امروز- چهارشنبه 24 آبان- حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی در رسانه ی منتسب به یاران احمدی نژاد با انتشار بیانیه و تصاویری که بدرقه ی دکتر احمدی نژاد خوانده شده خبر از حرکت به طرف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) جهت تحصن دادند. 

به گزارش جماران، در بخشی از بیانیه صادره آمده است: 

« از سال 1390 که آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد سیاست های استکباری و سلطه طلبانه خود در منطقه و از جمله در ایران تصمیم  به زدن دولت خدمتگزار دکتر احمدی نژاد گرفتند، متاسفانه برخی عناصر کوته بین و خودخواه نیز در نقشه دشمن عمل کردند و با استفاده از تریبونها و رسانه های گوناگون سیل اتهامات و افترائات را علیه فرزندان پاک ملت به راه انداختند. »

در ادامه این بیانیه با حمله ی شدیداللحن به قوه قضاییه به بهانه آنچه « فشارها و رفتارهای ظالمانه از سوی دستگاه قضایی طی سالهای پس از اتمام کار دولت قبل نیز با پرونده سازی های مبتنی بر اتهامات دروغین و بی پایه »  خوانده شده، ادعا شده است: شماری از فرزندان ملت در دولت دهم ، به بهانه های واهی و ساختگی ، تحت شدیدترین فشارهای قضایی قرار گرفتند که با صدور احکام ظالمانه، آنها را محبوس و از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج کردند.  

امضا کنندگان این بیانیه با ابراز این ادعا که «بازداشت های طولانی مدت و غیرقانونی در زندان انفرادی ، صدها ساعت بازجویی های فشرده و بی منطق با هدف اخذ اقرار به دروغ ، احضاریه های پی درپی برای بستن دهانها و شکستن قلمها ، تشکیل دادگاههای فرمایشی و محکومیت های ظالمانه » ادامه دارد، آورده اند: پیگیریهای قانونی و مستدل و اعتراضات مکرر و حقوقی ما تا کنون راه به جایی نبرده است. بر خلاف نظر رهبری انقلاب ، تحت فشار قرار دادن و محدود کردن ما و اعمال تصمیمات از قبل گرفته شده تحت عنوان رسیدگی قضایی آشکار است. برای شکایت از اقدامات خلاف قانون مقامات قضایی، مرجعی جز خودشان وجود ندارد و مع الاسف شکایات ما در این مسیر نیز مورد رسیدگی قرار نگرفته است. متاسفانه این شیوه برخورد با عموم مردم است و اکثریت قاطع مردم از عملکرد دستگاه قضایی به شدت ناراضی هستند و راهی برای ابراز این نارضایتی و شکایت و احقاق حقوق خود نمی یابند. 

 

photo_2017-11-15_11-51-32

صادرکنندگان این بیانیه با اشاره به آنچه سنت آشنای بست نشینی خوانده شده، در پایان آورده اند: ما ضمن ابراز همدردی با همه کسانی که در این دستگاه مورد ظلم قرار گرفته اند، راهی جز التجاء و پناه بردن به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و استمداد از آنان و فرزندانشان برای رهایی از این ظلم آشکار در برابر خود نمی یابیم. به همین دلیل از امروز(چهارشنبه بیست و چهارم آبانماه 1396) به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) پناه می بریم. امید است که این توسل و استمداد موجب بیداری و تنبه کسانی شود که با احساس قدرت مطلق ، حقوق مردم را آشکارا تضیع می کنند.

 

بدرقه متحصنین توسط احمدی نژاد 

 

photo_2017-11-15_10-53-39

photo_2017-11-15_11-57-33

 

اشاره به سرنوشت شیخ فضل الله نوری

photo_2017-11-15_11-28-20

حمید  بقایی در کانال تلگرامی خود با انتشار این تصویر از شیخ فضل الله نوری نوشت : در جریان مشروطیت شیخ فضل الله نوری در اعتراض به اقدامات ضددینی برخی از سران، درحرم عبدالعظیم به بست نشست. این عمل یکی از بهانه‌های اعدام او شد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.