فرماندار شمیرانات تأکید کرد: جماران نگین انگشتری شمیران است و هنوز هم معتقدیم جماران و بیت امام تابناک و همواره الهام بخش برای جهت گیری ها است.

به گزارش خبرنگار جماران، عزت الله خانمحمدی در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات گفت: بر اساس سرشماری سال 1390 شهرستان شمیرانات 550 هزار نفر جمعیت رسمی و 300 هزار نفر جمعیت شناور دارد که این جمعیت شناور در تابستان به 600 تا 700 هزار نفر می رسد. به لحاظ 1388 کیلومتر مربع وسعت و 140 هزار هکتار مرتع قیمتی یکی از مهمترین و گرانترین مراتع کشور شمیرانات است و وزن سیاسی، اقتصادی و امنیتی این شهرستان بالا است.

فرماندار شمیرانات جماران را نگین انگشتری شمیران دانست و افزود: جماران یکی از 27 محله شمیران است ولی بر تارک تاریخ می درخشد و خواهد درخشید و اهالی جماران توفیق داشتند که یک دهه از انفاس قدسی امام برخوردار باشند و جهان اسلام را رهبری کنند. هنوز هم معتقدیم جماران و بیت امام تابناک است و می درخشد و این تلألو و درخشندگی بیت امام همواره الهام بخش برای جهت گیری ها است.

وی اظهار داشت: دغدغه ما عدم اهتمام برخی از دستگاه های استانی است؛ برای اینکه برای رفع موانع توسعه اهتمام جدی ندارند. 11 پروژه از میان 94 پروژه پیشنهادی مردمی احصاء کردیم که این 11 پروژه بالغ بر  10 هزار میلیارد تومان مشارکت بخش خصوصی دارد و بالغ از 5 هزار نفر اشتغال مستقیم خواهد داشت و امید داریم با انعکاس مشکلات بتوانیم از موانع سد راه توسعه عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.