دشمنان بدانند جوانان کشور به توصیه های امام راحل و دستورات حکیمانه رهبر معظم انقلاب چشم دوخته اند و افتخار همه جوانان بسیجی این کشور از جان گذشتگی و فداکاری در راه نظام، مردم، اسلام و رهبری است و در این راه از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهند کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر گفت: سپاه امروز با سرلوحه قرار دادن این سخن امام خمینی(س) که فرمودند: "اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم شود چشم طمع مستکبران از این کشور دور خواهد شد" در حال توسعه و بست این تفکر است.

 

به گزارش جماران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان، سردار محمد رضا یزدی در ادامه افزود: سپاه پاسداران هرگز از تفکر بسیجی مد نظر امام خمینی(س) عقب نشینی نخواهد کرد و هرگز با دشمنان نظام و اسلام به ویژه شیطان بزرگ آمریکا سر میز مذاکره و گفتگو نخواهد نشست.

 

وی با بیان اینکه اگر روزی آمریکایی ها بخواهند با ما مذاکره داشته باشند باید بیایند به خرمشهر و شلمچه و با شهدای ما گفتگو کنند اگر آنان کنار آمدند ماهم کنار خواهیم آمد تصریح کرد: بسیجیان با بصیرتی که دارند در پس دستان زیبا و مخملی غربی ها چنگال های آهنین آنان را رصد می کنند و هرگز با آنان کنار نمی آیند.

یزدی با اشاره به عبارت پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور وارد نشود گفت: امروز در منطقه شاهد هستیم کشورهایی که رهبری ندارند چگونه در آتش و خون خود می غلطند و برای همین ملت ایران همواره پشت سر رهبر و گوش به فرمان ایشان هستیم و هرگز از خط ولایت فقیه تخطی نخواهیم کرد.

وی به ٢ هزار شبکه ماهواره ای و فضای مجازی که دشمن بر علیه ملت ایران راه اندازی کرده اشاره کرد، گفت: دشمنان نظام اسلامی با انواع ترفندها به دنبال تضعیف فرهنگ و تفکر بسیجی در کشور هستند ولی باید این را بدانند که جوانان این کشور در موقع عمل ضرب شصت دیگری به آنان نشان خواهند داد و تمام برنامه ها و نقشه های مراکز تحقیقاتی آنان را نقش بر آب خواهند نمود.

وی ادامه داد: اگرچه تحریم و فشارها گاهی فضا را غبار آلود می کند ولی باید دشمنان بدانند جوانان کشور به توصیه های امام راحل و دستورات حکیمانه رهبر معظم انقلاب چشم دوخته اند و افتخار همه جوانان بسیجی این کشور از جان گذشتگی و فداکاری در راه نظام، مردم، اسلام و رهبری است و در این راه از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهند کرد.

یزدی با بیان اینکه ما امروز وارث عمل و تفکر انقلابی امام خمینی(س) هستیم اظهار داشت: کارکنان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور در حرم امام به ایشان می گویند که ما با دوری از دنیا زدگی، خودکامگی و پرداختن به مطامع دنیا به دنبال راه شهدا و ترویج تفکر و عمل انقلابی امام خوبی ها هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.