گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفتگو با جماران؛

مسجدجامعی: حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت را پیگیری خواهیم کرد

عضو شورای شهر تهران معتقد است در دوره جدید شورای شهر، تعامل بین شهرداری و هیات دولت بیشتر خواهد شد و این شورا حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت را پیگیری خواهد کرد.

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص ارتباط شورای شهر پنجم با دولت دوازدهم گفت: در شورای اول شهر که مدیریت شورای شهر در اختیار اصلاح طلبان بود، این اتفاق افتاد و چندتن از وزرا در جلسات شورای شهر شرکت می کردند که اتفاق بسیار خوب و مبارکی بود. در جلسه ای هم که با حضرت آقا داشتیم ایشان بر انجام این کار تاکید داشتند.

وی افزود: البته این ماجرا دو وجه دارد. وجه اول اینکه نمایندگانی از دولت در جلسات شورا شرکت کنند و وجه دوم این است که ما نمایندگانی از شورای شهر نیز بتوانند در جلسه هیات دولت با توجه به دستور جلسه حضور داشته باشند. البته اینکه از شورا کسی در دولت در گذشته شرکت کرده باشد این کار عملی نشده است که یکی از دلایلش این بود که چون شخصیتی  نداشتیم که ضمن همنوا بودن با تفکرات حاکم بر دولت، بتواند در هیات دولت شرکت کند، به هر حال حضور اعضای شورای شهر در هیات دولت و یا اعضای دولت در شورای شهر موضوعی است که به نظرم باید دو طرفه باشد و همین طور چنین تمایلی در دولت هم وجود داشته باشد.

وی درادامه درخصوص احتمال حضور شهردار تهران ر جلسه هیات دولت نیز گفت: ما حتما حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت را در شورای فعلی پیگیری خواهیم کرد. شهردار تهران باید در دولت حضور پررنگ داشته باشد.

 این صحبت هایی که در فضای رسانه ای بین دولت و مدیریت شهری مطرح می شود اگر رو در رو و در فضای گفت و گو صورت بگیرد در وهله اول به نفع شهروندان تهرانی خواهد بود. به طور کل  در دوره جدید به طور قطع تعامل بین شهرداری و هیات دولت بیشتر خواهد شد.

  

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.