پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

قمی: برنامه سلطانی فر آگاهانه است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:در این برنامه ضمن اینکه به اسناد بالادستی توجه شده به مسائل مبتلابه کشور و جوانان و امکانات کشور توجه ویژه‌ای شده است. نداشتن نگاه سیاسی از سوی وزیر پیشنهادی از دیگر نقاط برجسته ایشان است.

به گزارش جماران، در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، محمد قمی در موافقت با وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان با اشاره به اینکه برنامه سلطانی فر بسیار کارشناسانه و علمی است، گفت: در این برنامه ضمن اینکه به اسناد بالادستی توجه شده  به مسائل مبتلابه کشور و جوانان و امکانات کشور توجه ویژه‌ای شده است. نداشتن نگاه سیاسی از سوی وزیر پیشنهادی از دیگر نقاط برجسته ایشان است. ایشان دارای مرام سیاسی خاصی است اما در برخورد با ورزشکاران، نمایندگان و استانداران رعایت عدالت و عدالت محوری، سرلوحه کار ایشان است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به ورزش قهرمانی، پهلوانی، همگانی و حرفه‌ای در برنامه‌های پیشنهادی ورزش و جوانان ربرنامه‌ریزی شده است، گفت: توجه ویژه به مناطق محروم و توسعه یافته و روستاهای کشور در برنامه‌های ایشان کاملا مشهود است. نگرش ایشان برای محرومیت زدایی در روستاها قابل تامل و تقدیر است. توجه به روحیه جوانمندی و پهلوانی در ورزش از دیگر ویژگی‌های سلطانی‌فر است. پهلوان واقعی همان کسانی هستند که در میدان جنگ چون حججی‌ها دشمن را به زانو در آوردند. این روحیه باعث ایجاد امنیت و نشاط در کشور شده است.

وی ادامه داد: به فرموده امام نباید اجازه دهیم مردان عرصه شهادت و ایثار در پیچ و خم تاریخ فراموش شوند. باید روحیه جوانمردی و ایثار را در عرصه ورزش رشد دهیم. نهایت ورزش این است که به ملت خدمت شود تا ورزشکاران  قهرمانان واقعی صحنه ایثار و شهادت باشند. برنامه‌های پیشنهادی  ایشان بر محور رادمردی، جوانمردی و روحیه پهلوانی تنظیم شده است.

به گفته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، توسعه کمی، توجه خاص به جوانان و رشد ورزش در بین آنان، توجه خاص به زندگی ایرانی اسلامی در جامعه ورزش، توسعه اماکن و امکانات ورزش در شهرها و روستاها، توجه خاص به خصوصی‌سازی، مشارکت مردم در امر ورزش و نگرش ویژه به اقتصاد ورزشی از برنامه‌های مهم سلطانی‌فر است.

وی بازنگری در طرح جامع ورزشی کشور را دیدگاه جدید و نگرش مطلوبی دانست که با شرایط زمان و امکانات کشور منطبق است.

نماینده مردم پاکدشت در پایان گفت: ایشان تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مجلس دارد. به همین دلیل حتی یک نفر هم در مخالفت ایشان سخن گفت. حدود ۸۲ نماینده مجلس از بنده خواستند تا وقتم به آنان بدهم تا در موافقت سخن بگویند اما آیین‌نامه اجازه چنین کاری را نداد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.