نماینده مردم آستان اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی در برنامه خود به خوبی جانبازان و معلولینی که در جامعه دیده نمی‌شدند، دید. ایشان ارتقاء سلامت جسمی و روحی، معلمان و دانش‌آموزان را در برنامه خود ایجاد کرده است.

به گزارش جماران، در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، محمد حسین قربانی در موافقت با وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان پتانسیل‌های بسیاری دارد در حالی که باید دستگاه‌های فرهنگی مسئولیت‌پذیر باشند و حوزه جوانان را ساماندهی و ارتقا بخشند.

او تاکید کرد: مشارکت سازمان‌های اجتماعی در حوزه نشاط و شادابی مردم باید تقویت شود. توسعه ارزش‌های اخلاقی باید گسترش یابد. حال چه کسی باید این امر را مدیریت کند.

نماینده مردم آستان‌اشرفیه خا طرنشان کرد: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرانه ورزشی برای کشور در نظر گرفته شده که باید با تدبیر و پاکدستی توزیع شود.

او خطاب به نمایندگان مجلس گفت: همکاران از ۹ ماه پیش که آقای سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان را برعهده گرفت ارتباط خوبی با  نمایندگان مجلس داشت. ایشان جلساتی با ما داشتند که خروجی آن بازگشت آرامش به ورزش کشور شد.

باقری یادآور شد: نگاه به ورزش در کشور ما سیاسی است حال این نگاه با آمدن سلطانی‌فر رفته است.

او خطاب به سلطانی‌فر گفت: باید با توجه بیشتری به تقویت استانداری‌ها پرداخت و باید اقداماتی برای تقویت روابط بین‌المللی و استراتژیک صورت بگیرد.

نماینده آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به برنامه‌های سلطانی‌فر برای حضور در دولت دوازدهم عنوان کرد: وزیر پیشنهادی در برنامه خود به خوبی جانبازان و معلولینی که در جامعه دیده نمی‌شدند، دید. ایشان ارتقاء سلامت جسمی و روحی، معلمان و دانش‌آموزان را در برنامه خود ایجاد کرده است.

او ادامه داد: ایجاد نهضت ازدواج آسان برای ۱۲ میلیون جوانی که مشکل مسکن و ازدواج دارند فرصت مناسبی است که ما بتوانیم از این چالش عبور کنیم.

قربانی اظهار داشت: آقای سلطانی‌فر سبک زندگی ایرانی- اسلامی را در برنامه خود جای داده است و با توجه به برنامه ششم توسعه و سند چشم‌انداز نظرات خوبی نسبت به حوزه ورزش و جوانان ابراز کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.