نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت:در مدت زمان کمی که او در وزارت ورزش و جوانان حضور داشت، شاهد کمترین حواشی بوده‌ایم و تیم ملی فوتبال ما برای اولین بار بدون هیچ دغدغه‌ای و با اقتدار در مرحله مقدماتی جام‌جهانی جواز حضور در روسیه را کسب کرد. نگاه ویژه ایشان به زیرساخت‌های کشور را می‌شود در سفرهای استانی ایشان دید که حتی در این مدت یک سفر خارجی هم نرفته‌اند.

به گزارش جماران، در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، قرجه طیار در موافقت با وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان گفت:وزیر ورزش و جوانان نیز مدیری فهیم و آشنا با امور جوانان را می‌طلبد و وزارت این وزارتخانه شایسته جناب سلطانی‌فر است. ایشان در مدت 9 ماه وزارت دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به ورزش استان‌ها به ویژه استان‌های محروم، مرزی و کمتر توسعه داشت. در این مدت شاهد حاکمیت روح آرامش‌بخشی بر فضای ورزش بودیم. در سایه این آرامش تیم فوتبال ایران با اقتدار کامل به جهام جهانی روسیه صعود کرد و بر خلاف گذشته کار به اما و اگرهای روزهای آخر نکشید.

نماینده مردم گنبد کاووس خاطرنشان کرد: در مدت زمان کمی که او در وزارت ورزش و جوانان  حضور داشت، شاهد کمترین حواشی بوده‌ایم و تیم ملی فوتبال ما برای اولین بار بدون هیچ دغدغه‌ای و با اقتدار در مرحله مقدماتی جام‌جهانی جواز حضور در روسیه را کسب کرد. نگاه ویژه ایشان به زیرساخت‌های کشور را می‌شود در سفرهای استانی ایشان دید که حتی در این مدت یک سفر خارجی هم نرفته‌اند.

طیار در خصوص اهداف و برنامه‌های سطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان گفت: سلطانی‌فر در زمان کمی اساسنامه فدراسیون‌ها را مرتب کرده و ساختار داخلی فدراسیون را سروسامان داده است. اظهارات بنده به عنوان نماینده و سخنگوی ورزشکاران گنبدی که پایتخت والیبال ایران است موافق با آقای سلطانی‌فر بوده و امیدواریم با ادامه روند خوب ایشان در وزارتخانه شاهد ظهور دوباره استعدادهای درخشانی همچون فرهاد قائمی و سردار آزمون باشیم. امیدوارم با رای آقای سلطانی‌فر به جایگاه مناسبی در ورزش ایران و عرصه‌های بین‌المللی دست پیدا کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.