نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین سدسازی‌ها در کشور در زمان آقای بی‌طرف انجام شد و در همین مقطع شاهد توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و آبی بودیم.

به گزارش جماران، در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، محمد فیضی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو پشت تریپون رفت و در پاسخ به مخالفین بی طرف گفت: مهار آب‌های مرزی با برداشت از صندوق توسعه ملی در حال انجام است و در مورد ریزگردها نیز با توجه به منشأ خارجی آن لزوم توسعه دیپلماسی در این حوزه در کنار سیاست‌ها جهت کنترل ریزگردها با منشأ داخلی از اولویت‌های مهم وزارت نیرو محسوب می‌شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  بیطرف به عنوان یک شخصیت سیاسی و علمی و فرهنگی مورد مقبولیت افراد فعال در این سه حوزه است، افزود: وی به عنوان عضو هیات علمی آموزشی و موسس موسسه تحقیقات آب وزارت جهاد تجربیات ارزشمندی دارد. همینطور کادرسازی و تربیت نیروی متخصص و توانمند نیز از شاخصه‌های مدیریتی ایشان است.

نماینده اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های منتشر شده از سوی آقای بی‌طرف نشان‌دهنده شناخت ایشان از مسائل حوزه نیرو و آب است اما قطعاً اجرای این برنامه‌ها بدون تلاش شبانه‌روزی امکان‌پذیر نخواهد بود و امیدواریم مجلس با رای خود به ایشان در جهت تحقق برنامه‌های منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه وزارت نیرو در دولت دوازدهم گام محکمی بردارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیطرف مستعدترین فرد برای مدیریت وزارت نیرو است، گفت: وی یکی از بنیان‌گذاران آب جهاد سازندگی بوده است و در عملکرد خود در اهداف تعیین در حوزه برق و انرژی رسیده است.

او با بیان اینکه در کنار حمایت از آقای بیطرف از ایشان درخواست توجه به فاضلاب را داریم، گفت: امروز یکی از مشکلات ما دسترسی حاشیه شهرها و شهرک‌های جدید الاحداث به فاضلاب است.

فیضی ادامه داد: برخی از نمایندگان مجلس مدعی هستند که ایشان منطبق بر برنامه ششم عمل نکرده است که بنده معتقدم این انتقاد بر بیطرف وارد نیست.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.