نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:استفاده از این الفاظ توهین و افترا به وزیر نفت است ایشان فردی است که زیر بمباران صدام همچنان صادرات نفت را پیگیری می‌کرد و زمانی که قیمت نفت کاهش پیدا کرد اجازه نداد سهم صادرات در اوپک کم شود و همیشه در جهت منافع ملی حرکت می‌کرد و این فرد در عرصه جهانی از قدرت بالای چانه‌زنی و تاثیرگذاری برخوردار است.

به گزارش جماران، در ادامه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، شهاب نادری در دفاع از وزیر پیشنهادی نفت پشت تریبون رفت و باتاکید بر اینکه دفاع از زنگنه دفاع از پاک دستی است، افزود:ایشان یکی از پاکدست ترین وزرای کابینه یازدهم بوده‌اند. دفاع از مکتب زنگنه دفاع از مکتب اعتماد به نفس و برجام نفتی است.

او افزود: آقای زنگنه به همراه آقای ظریف توانستند برجام نفتی را به ثمر برسانند و نباید اقدامات این دو بزگوار نادیده گرفته شود.

نماینده کرمانشاه گفت: تا ۱۰ سال پیش گفتمان نفتی ایران ، گفتمان تحقیر و عقده ملی بود و امروز دیپلماسی نفتی غرور تاریخی را به ارمغان آورده است.

نادری خاطرنشان کرد:‌ چرا برخی باید وزیر را متهم به رانت‌خواری و مجلس را متهم به دفاع این مورد کنند، نباید اختلافات شخصی را در تریبون مجلس مطرح کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: آقای زنگنه مردی از خطه کرمانشاه و قهرمان توسعه و آبادانی است که به اذعان مراجع نظارتی و قضایی از سلامت اقتصادی برخوردار است.

او گفت: توانایی علمی و ظرفیت بالای مدیریت ایشان  به همراه اندیشه توسعه‌گرا و استراتژیک او ایشان به شیخ الوزراء مبدل کرده است.

نادری با انتقاد از برخی که زنگنه را عمال آمریکا می‌دانند، گفت: استفاده از این الفاظ توهین و افترا به وزیر نفت است ایشان فردی است که زیر بمباران صدام همچنان صادرات نفت را پیگیری می‌کرد و زمانی که قیمت نفت کاهش پیدا کرد اجازه نداد سهم صادرات در اوپک کم شود و همیشه در جهت منافع ملی حرکت می‌کرد و این فرد در عرصه جهانی از قدرت بالای چانه‌زنی و تاثیرگذاری برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.