نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی:تولید روزانه نفت خام ما در مدت چهار سال اخیر یک میلیون و ۲۷۰ هزار بشکه افزایش یافته و میزان صادرات دو برابر شد. همین‌طور ۹ هزار روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش جماران، در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، قاسم احمدی لاشکی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت پشت تریبون قرار گرفت. وی سخنان خود را با مروری بر سابقه زنگنه آغاز کرد و گفت: قرار است از وزیری صحبت کنیم که پنج سال در وزارت جهاد، ۹ سال در وزارت نیرو و ۱۲ سال در وزارت نفت حضور داشته است و ۲۶ سال تجربه وزارت را با خود همراه دارد و ۹ بار از مجلس رای اعتماد گرفت است.

وی تاکید کرد:اگز زنگنه اینبار هم از نمایندگان رای اعتماد بگیرد، دهمین بار است که نمایندگان مردم به او اعتماد کرده اند.

نماینده مردم چالوس در ادامه از کارنامه زنگنه در این چهار سال سخن گفت و افزود: تولید روزانه نفت خام ما در مدت چهار سال اخیر یک میلیون و ۲۷۰ هزار بشکه افزایش یافته و میزان صادرات دو برابر شد. همین‌طور ۹ هزار روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

وی ادامه داد: توسعه حوزه دریای خزر و انطباق عملکرد وزارت نفت با برنامه‌ها و اسناد بالادستی بر اساس گزارش معاونت نظارت مجلس در برنامه‌ها و عملکرد آقای زنگنه برگ زرین و افتخارآمیزی را رقم زده که همراهی و انطباق با سیاست‌های رهبری در حوزه نفت و گاز این کارنامه را درخشان‌تر می‌کند.

 

نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه ششم توسعه نیز در برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت دولت دوازدهم به خوبی دیده شده، همین‌طور قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و بودجه‌های سنواتی نیز جایگاه مطلوبی در برنامه‌های آقای زنگنه دارند.

وی در خصوص قرارداد توتال، گفت: آنچه که از جلسه‌های ۱۱ ساعته با مسئول کمیسیون انرژی و جلسات متعدد با رییس کمیسیون برنامه و بودجه و مسئولین نظارتی مجلس دریافتم هیچ مغایرتی با قانون در قرارداد توتال وجود ندارد و مسئولین حقوقی کشور نیز مهر تاییدی بر این قرارداد زدند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.