نماینده مردم پاوه و جوانرود گفت:رحمانی‌فضلی دارای نگرش سیستمی و قدرت تحلیل بوده و دارای تفکر جامعه‌نگر است و همه ابعاد را در کنار هم چینش می‌دهند و دنبال حل مسئله است. در سخت ترین شرایط با توجه به نبوغ فکری بن‌بستی برای او وجود ندارد. او دارای رویکرد مدیریت بحران است و در هر شرایطی قدرت تصمیم‌گیری خاصی دارد که براساس منطق انجام می‌دهد.

به گزارش جماران، در جریان هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، شهاب نادری در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور پشت تریبون قرار گرفت و با تاکید بر اهمیت وزارت کشور گفت: وزارت کشور مهمترین نماد مشارکت سیاسی یعنی انتخابات را در کشور به عهده دارد.

 

نماینده مردم پاوه و جوانرود ادامه داد: رحمانی‌فضلی دارای نگرش سیستمی و قدرت تحلیل بوده و دارای تفکر جامعه‌نگر است و همه ابعاد را در کنار هم چینش می‌دهند و دنبال حل مسئله است. در سخت ترین شرایط با توجه به نبوغ فکری بن‌بستی برای او وجود ندارد. او دارای رویکرد مدیریت بحران است و در هر شرایطی قدرت تصمیم‌گیری خاصی دارد که براساس منطق انجام می‌دهد.

 

وی همچنین گفت:  رحمانی‌فضلی بسیار نقد‌پذیر است، اگر مشکلی باشد آن را پیدا و مورد بررسی قرار می‌دهد. دارای مدیریت میدانی است او یکی از وزیرانی است که پر سفرترین و پرتحرکترین در حوزه خود بوده است و از مناطق آسیب دیده بازدید داشته است این بی‌انصافی است که بگویند او در صندلی‌اش نشسته و جایی نرفته است.

 

نادری  تصریح کرد: او استاندار، فرماندار و بخشدار را در استان‌های پایلوت که برای مجموعه اقتصاد مقاوتی انتخاب شده بودند، فعال کرد و اقداماتی خوبی انجام شد. همچنین بحث تمرکززدایی را در پیش گرفت و عدم تمرکز در کشور در دوران او تشکیل شده است.

 

نادری با بیان اینکه رحمانی‌فضلی دارای برنامه‌هایی برای تقویت استان‌هاست، گفت: در دوران او بودجه استان‌ها از ۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش داشته است. اختیارات تام به استان‌ها و تمرکز زدایی از اقدامات اوست. مجموعه دستگاه‌ها با پیگیری ایشان به مدیریت استان‌ها واگذار شده است.

او ادامه داد: همه نمایندگان از هر طیفی دنبال رای‌آوری سیاسی رحمانی فضلی هستند او با توجه به سابقه کاری که در دستگاه‌های مختلف داشته دارای شخصیتی پخته، ورزیده و با قدرت نوآوری بالا است که این سرمایه مهمی برای کشور است.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.