عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:مانی که وزیری از سپاه انتخاب می‌شود جانشینی برای این گزینه و زمانی که وزیری از ارتش انتخاب می‌شود اوج تعامل و همکاری را با سپاه دارد و ما باید این الگوی اتحاد را همه جا جاری کنیم. ما امروز در سایه این اتحاد در قله‌های علمی و تکنولوژی دفاعی ایستاده‌ایم و نه تنها وابستگی نداریم، بلکه نیازهای محور مقاومت را تامین می‌کنیم.

به گزارش جماران، در جریان بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی ، در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع پشت تریبون رفت و تصریح کرد: الگوی اتحاد بین ارتش و سپاه در دفاع از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و عمق استراتژیک نظام باید در اداره امور کشور نیز اجرا شود.

وی ادامه داد: زمانی که وزیری از سپاه انتخاب می‌شود جانشینی برای این گزینه و زمانی که وزیری از ارتش انتخاب می‌شود اوج تعامل و همکاری را با سپاه دارد و ما باید این الگوی اتحاد را همه جا جاری کنیم. ما امروز در سایه این اتحاد در قله‌های علمی و تکنولوژی دفاعی ایستاده‌ایم و نه تنها وابستگی نداریم، بلکه نیازهای محور مقاومت را تامین می‌کنیم.

این عضو هیات رئیس مجلس همچنین گفت: مشکل اصلی ما در اداره کشور در حوزه فرابخشی و بین‌بخشی است و آیا این امکان وجود ندارد همان طور که در حوزه سیاسی با رایزنی سران اصلاحات و اعتدال کابینه‌ای معرفی می‌شود در اداره کشور نیز اتحاد و وحدت بین همه بخش‌ها ایجاد شود. تجربه نشان داده هرجا وحدت و همدلی جاری بوده است موفق بوده‌ایم.

وی در پایان گفت: همه به امیر حاتمی رای قاطع می‌دهیم و امیدواریم وحدت و فرهنگ برادری و اتحاد در ارکان کشور و در اداره امور مانند اتحاد ارتش و سپاه شکل بگیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.