نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت:امیرحاتمی نماد اتحاد و وحدت بین نیروهای مسلح است که نمایندگان مجلس می‌توانند با یک رای حداکثری حمایت خود را از نیروهای مسلح اعلام کنند و از زحمات آنها تقدیر کنند. در اینجا نقل قولی از وزیر امور خارجه می‌آورم که ایشان گفتند در حین مذاکرات بین المللی علاوه بر حمایت رهبری و مردم از توانایی نیروهای مسلح هم استفاده کردند.

به گزارش جماران، در جریان بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی،شهروز برزگر، آبادی در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع پشت تریبون رفت و اخلاق مداری و قانونمندی حاتمی در ارتش سخن گفت.

وی ادامه داد:امیر حاتمی با نیرنگ‌های دشمنان آشناست و چگونگی مقابله با آنها را به خوبی می‌داند. او در ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان یک شخص شایسته درخشیده است و امیدواریم در ادامه راه هم بتواند این درخشندگی خود را حفظ کند.

نماینده مردم سلماس در ادامه گفت: برنامه‌هایی که امیر حاتمی به مجلس ارایه داده است شامل تدابیر رهبری ، قانون اساسی ، اولویت های دولت ، اولویت‌های نیروهای مسلح ، قانون وزارت دفاع و اسناد راهبردی نیروهای مسلح می باشد که با تجربه‌های اندوخته امیرحاتمی و آینده پژوهی ایشان می‌توان در آینده نه چندان دور اقدامات مثبتی را در این حوزه ببینیم.

نماینده مردم سلماس ادامه داد: امیرحاتمی نماد اتحاد و وحدت بین نیروهای مسلح است که نمایندگان مجلس می‌توانند با یک رای حداکثری حمایت خود را از نیروهای مسلح اعلام کنند و از زحمات آنها تقدیر کنند. در اینجا نقل قولی از وزیر امور خارجه می‌آورم که ایشان گفتند در حین مذاکرات بین المللی علاوه بر حمایت رهبری و مردم از توانایی نیروهای مسلح هم استفاده کردند.

وی با بیان پتانسیل‌های وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: وزارت دفاع ۱۰۰ دانشگاه و ۴ هزار شرکت وابسته دارد که انواع ادوات جنگی را برای دفاع از مرزهای ایران تامین می‌کند. با این شرایط و پتانسیل‌های وزارت دفاع می‌توانیم در خودروسازی نیز استفاده کنیم و ایمنی جان هموطنانمان را تامین کنیم .

برزگر به دیگر توانایی امیر اشاره کرده و گفت:‌همچنین ایشان با ارتباطات و هماهنگی هایی که می تواند بین قوا به وجود آورند در ادامه تصمیم صحیحی در مورد  پادگان های داخل شهر خواهند گرفت تا با هماهنگی های لازم این پادگان ها از داخل شهر خارج شوند.

این عضو فراکسیون امید در ادامه تاکید کرد: ما برای حفاظت از کشور بهترین  تجهیزات نظامی و شجاع‌ترین نیروهای نظامی را در اختیار داریم که نیروهای مسلح ما باید مورد حمایت قرار گیرد. در ادامه می توانیم با کمک همکارانمان در مجلس حقوق این عزیزان را ۲۰ درصد بیش از سایر نیروهای کشور پرداخت کنیم.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان بیان داشت: نمایندگان مجلس با همه توان خود نشان دهند که با تمام قوا از نیروهای مسلح دفاع می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.