نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایستاده‌ایم که از سرباز وطن امیر حاتمی دفاع کنیم و از این سرباز وطن قدردانی کنیم. اصلاح‌طلب و اصولگرا، شیعه، سنی، فارس، عرب ندارد. همه باید از این وزیر حمایت کنیم

به گزارش جماران، در جریان بررسی وزاری پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی،جلیل رحیمی جهان آبادی در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع پشت تریبون رفت و گفت: چشم مردم امروز به تریبون مجلس است که آیا نمایندگان قدردان زحمات آنها هستند یا خیر. گویا آمریکا هشت سال جنگ تحمیلی را فراموش کرده است. صدام هزار میلیارد ریال به ما خسارت زده است و ما ۲۵۰ هزار شهید را تشییع کرده‌ایم. 

نماینده مردم تربت جام ادامه داد: امروز ایستاده‌ایم که از سرباز وطن امیر حاتمی دفاع کنیم و از این سرباز وطن قدردانی کنیم. اصلاح‌طلب و اصولگرا، شیعه، سنی، فارس، عرب ندارد. همه باید از این وزیر حمایت کنیم. 

جهان آبادی ادامه با مخاطب قرار دادن نمایندگان مجلس ادامه داد: رای ما به وزیر امور خارجه و وزیر دفاع باید متفاوت با بقیه وزرا باشد، زیرا غربی‌ها باید بدانند زمانی که با رای ۹۵ درصدی تحریم‌ها علیه ما را تشدید می‌کنند، ما هم با رای بالا این سرداران دیپلماسی و دفاعی را انتخاب می‌کنیم. امروز تمام ایران آماده‌اند تا مانند حججی برای کشور فدا شوند.

وی با تاکید بر دفاع از وزیر پیشنهادی دفاع گفت: ایشان زحمات زیادی در بخش‌های مختلف کشیده‌اند. ارتش بی‌نیاز از حرف من است آرام و مطیع رهبر به وظایف خود عمل می‌کند و در کنار سبزپوشان ارتش فضایی ایجاد کرده که کسی جرات فکر کردن برای تعرض به ایران را ندارد. 

او تاکید کرد: به نام ملت، به نام شهدا، به نام ایثارگران، به نام سربازان از امیر حاتمی دفاع می‌کنیم و از نمایندگان می‌خواهیم که با رای یک‌دست خود ایشان را انتخاب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.