نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیر حاتمی هم‌اکنون نمونه‌ای از اخلاق تعامل است. ایشان می توانند به عنوان نمادی از وحدت سپاه و ارتش عمل کند چرا که تعصب صنفی نداشته و تاکیدشان روی به کارگیری از بهترین افراد است .

به گزارش جماران، در جریان بررسی وزاری پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی،احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع پشت تریبون رفت و در ابتدا از همکاری نمایندگان با دولت برای حل مشکلات کشور سخن گفت.

وی در ادامه گفت: من ایشان را از زمانی که در دوره دکترا همکلاسی بودیم میشناسم و شاهد هستم که به عنوان یک سرباز ولایی الگوی خود را از شهید صیاد شیرازی گرفته ایشان ۳۰ سال در سطوح مختلف ارتش خدمت کرده و مسئولیت‌های متعددی بر عهده داشتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از امیر حاتمی گزینه پیشنهادی وزارت دفاع ادامه داد: ایشان همراه سرلشکر باقری کار کرده و به وزارت دفاع مسلط هستند .او شناخت کافی از نیازهای این وزارتخانه داشته و ۴ سال به عنوان جانشین وزیر دفاع دولت یازدهم خدمت کرده و همکاری‌های خوبی با جناب آقای دهقان داشته است.

امیرآبادی با اشاره به برنامه‌های امیر حاتمی برای وزارت دفاع افزود: ایشان در برنامه خود به مواردی چون رشد قدرت موشکی ، استفاده از پتانسیل‌های بخش خصوصی و مدیریت هزینه، توجه داشته با این حال آنچه که بیش از همه نشان می‌دهد ایشان گزینه مناسبی هستند، داشتن اخلاق تعاملی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیر حاتمی هم‌اکنون نمونه‌ای از اخلاق تعامل است. ایشان می توانند به عنوان نمادی از وحدت سپاه و ارتش عمل کند چرا که تعصب صنفی نداشته و تاکیدشان روی به کارگیری از بهترین افراد است .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه امیر حاتمی افزود: در برنامه ایشان حمایت از جبهه مقاومت، دفاع همه جانبه از سپاه قدس و سردار  قاسم سلیمانی ، تجهیز مرزبانی و عمق راهبردی دفاعی دیده می‌شود.

وی همچنین در پایان با تاکید بر اینکه مفتخر است به عنوان کسی که مدتی لباس پاسداری به تن داشته از امیرحاتمی دفاع می‌کند از همه نمایندگان مجلس خواست با رای بالای مثبت خود پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان کشور دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.