گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

ناصری: کابینه نسبت به قبلی بهتر است اما انتظارات بیشتر بود

عبدالله ناصری معتقد است کابینه پیشنهادی دوازدهم نسبت به کابینه قبلی قوی تر است اما انتظارات جامعه رای روحانی را برآورده نکرده است.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان می گوید در حوزه کار و تامین اجتماعی که اساسی ترین حوزه برای توسعه معشیت و فقر زدایی است و از مطالبات  جدی مردم و طرفداران روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود، انتظارات برآورده نشد

به گزارش جماران، عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب درخصوص گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم گفت: میانگین کابینه نسبت به کابینه قبل بهتر است اما واقعیت این است که احساس می کنم جامعه رای آقای روحانی انتظار چنین کابینه ای نداشت.

وی ادامه داد: در دو حوزه سیاسی و رفاهی که وزارت خانه های کشور و کار و امور اجتماعی را شامل می شود، انتظارات از رئیس جمهور بیشتر بود که متاسفانه برآورده نشد. از طرف مقابل خوشبختانه تغییرات مثبتی در وزارت خانه صنعت و معدن رخ داد.

 ناصری خاطرنشان کرد: در حوزه کار و تامین اجتماعی که اساسی ترین حوزه برای توسعه معشیت و فقر زدایی است و از مطالبات  جدی مردم و طرفداران روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود، انتظارات برآورده نشد. همچنین در حوزه زنان نیز انتظارات بسیار بالا بود اما متاسفانه در این حوزه نیز کم لطفی های بسیاری صورت گرفت.

این فعال اصلاح طلب در ادامه صحبت هایش به به بحث وزارت علوم اشاره کرد و گفت: در بحث دانشگاه، دانشجویان با انتخاب پیشین روحانی برای وزارتخانه علوم در دو سه سال گذشته و بعد از دوران وزارت آقای فرجی دانا بسیار نگران بودند. وزیر قبلی نیز با معذوریت و علی رغم میل شخصی خود مسئولیت وزارت علوم را قبول کرده بود و این مساله را نیز صادقانه اعلام کرده بود.

در مجموع نظر کلی من این است که کابینه نسبت به کابینه قبلی بهتر است اما بازهم انتظارات سبد رای آقای روحانی را برآورده نکرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.