گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

خبر به روز رسانی شده؛

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی مهدی کروبی

فرزند حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت پدرش به خبرنگار جماران توضیح داد.

محمدحسین کروبی امشب بعد از عیادت پدرش در گفت و گو با خبرنگار جماران در مورد علت بستری شدن او در بیمارستان گفت: در حالت عادی نبض باید بالای ۶۵ باشد ولی نبض پدرم پایین ۵۰ بوده؛ به همین دلیل پزشکان احساس خطر کرده و ایشان را بستری و دستگاه هولتر وصل کردند.

وی افزود: سه روز دستگاه هولتر به ایشان وصل است تا بعد از این سه روز پزشکان تصمیم بگیرند که با دارو، آنژیوگرافی یا گذاشتن باطری نبض را بالا بیاورند.

حسین کروبی در مورد زمان ترخیص پدرش از بیمارستان اظهار داشت: پزشکان گفته اند که حداقل سه روز باید دستگاه هولتر به ایشان وصل باشد.

حسین کروبی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار جماران درباره وضعیت جسمانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی گفته بود: شب گذشته پدرم برای معاینه چشم به بیمارستان نور منتقل شده بود و دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت وضعیت چشم ایشان را مورد بررسی قرار داد و عینک ایشان به خاطر ضعیف تر شدن چشم تغییر کرد.

وی درباره حضور امروز پدرش در بیمارستان قلب گفت: امروز هم پدرم برای چکآپ قلب به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد و پزشکان تشخیص دادند که چون ضربان قلب ایشان بسیار پایین است باید بستری شوند.

حسین کروبی در ادامه گفت: دو شب پیش، پدر به دلیل سرگیجه و احساس درد در ناحیه قلب مورد معاینه پزشک قرار گرفته بود و حتی برای پدرم دارو نیز تجویز شده بود. فکر می کنم این بستری شدن به این دلیل باشد.

وی با بیان اینکه امکان عیادت خانواده از کروبی وجود دارد، گفت: هم‌اکنون مادرم پیش آقای کروبی است و من هم امروز عصر به عیادت ایشان خواهم رفت تا متوجه شوم که اقدامات پزشکی برای ایشان انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.