گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

واکنش معاون حقوقی رئیس جمهور به شعار علیه روحانی؛

انصاری: توهین به رئیس جمهور ایستادن در برابر جمهوریت نظام و شعار علیه ملت ایران است/ پشت صحنه این اقدام عناصر نفوذی اسرائیل و منافقین قرار دارند

عده ای همچنان در فضای رقابت های انتخاباتی و عصبانی از رای مردم با توهین به رئیس جمهور منتخب ملت در حقیقت از مردم انتقام می گیرند

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این که شعار علیه رئیس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان ایستادن در برابر جمهورت نظام و شعار علیه ملت ایران است، گفت: بی تردید پشت صحنه این اقدام خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص برخی شعارهای که در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس جمهور و دیگر اعضای کابینه دولت سر داده شد، اظهار کرد: شعار علیه رئیس جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان ایستادن در برابر جمهورت نظام و شعار علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: متأسفانه درنمایش وحدت و یکپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس در برابر رژیم اشغال گر صهیونیستی و دشمنان ملت ایران، عده ای دانسته یا ندانسته در جهت منافع اسرائیل و امریکا و حکام مزدور سعودی اقدام به شعارهای تفرقه افکنانه و توهین آمیز نمودند.

انصاری با تأکید بر این که بی تردید پشت صحنه این اقدامات خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند، گفت: مسؤلین امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور باید به شناسایی و برخورد قاطع با آن ها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از دو قطبی کردن جامعه، عده ای همچنان در فضای رقابت های انتخاباتی و عصبانی از رای مردم با توهین به رئیس جمهور منتخب ملت در حقیقت از مردم انتقام می گیرند و خوراک تبلیغاتی مناسب برای رسانه های بیگانه فراهم می کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان ابراز داشت: البته تجربه نشان داده است که این دسته از اقدامات قطعاً به زیان آنان و موجب بیداری بیشتر ملت و حمایت جدی تر مردم از رئیس جمهور خواهد شد.

گفت وگو از: فرهاد فتحی 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.