فرمانده پلیس راهور ناجا با بیان اینکه امام خمینی (ش) بنیانگذار دفاع از مردم فلسطین است، گفت: اینکه الآن در کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی به تبعیت از امام خمینی (س) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را از مسلمانان مظلوم فلسطین حمایت می کنند، نشان می دهد که وحدت و یکپارچگی بین ملت ها به وجود آمده است.

سردار تقی مهری در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: خیل عظیم جمعیت انقلابی کشور برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، که بنیانگذار آن یعنی امام خمینی (س)، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز مبارزه با استکبار صهیونیستی اعلام و همه مردم مسلمان را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند، پس از سال ها با همان شور، عشق و علاقه به صحنه آمده اند و این در دنیا الگویی برای مبارزه با صهیونیست ها شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پیام امروز دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است، گفت: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار پشتیبان صهیونیست هایی هستند که در فلسطین اشغالی مستقر شدند و حق و حقوق مسلمانان، یهودی ها و مسیحی ها را لگدمال می کنند و می خواهند به اهداف شوم خودشان که تسلط بر مستضعفین جهان است برسند؛ شعارشان از نیل تا فرات بود ولی الآن از این شعار کوتاه آمده اند. به دلیل اینکه ملت ها بیدار شده اند و مسلمانان با صحنه آمده اند آنها دیگر جرأت ندارند که این شعار را تکرار کنند.

وی افزود: آنچه امروز ما مشاهده می کنیم باعث بیداری مسلمانان با الگو قرار دادن ایران اسلامی است و ما این را در منطقه شاهد هستیم. اینکه الآن در کشورهای آسیاسی، آفریقایی و اروپایی به تبعیت از امام خمینی (س) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را از مسلمانان مظلوم فلسطین حمایت می کنند، نشان می دهد که وحدت و یکپارچگی بین ملت ها به وجود آمده است. اما متأسفانه دولت ها نتوانسته اند خودشان را با ملتشان هماهنگ کنند و ما شاهد هستیم که حتی به رژیم صهیونیستی امتیاز می دهند.

سردار مهری در پایان گفت: امیدوارم این بیداری و وحدت بین همه دولت های اسلامی تسری پیدا کند. الحمدلله ملت ها بیدار شده اند و قطعا این وحدت و یکپارچگی می تواند در انسجام ملت های مسلمان، برای مبارزه با ظلم و استقرار ارزش های اسلامی قرآنی، نقش مهم و اساسی داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.