مجمع روحانیون مبارز به مناسبت حماسه 29 اردیبهشت و بیست وهشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(س) بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش جماران، متن این بیانیه بدین شرح است:

                                                                  بسمه تعالی

انتخابات روز 29 اردیبهشت نقطه عطفی در حیات سیاسی و اجتماعی ملت بزرگ و آگاه ایران بود.

چه اینکه مردم با شور و شعور ستودنی و با درخشش کم نظیر خود در عرصه انتخابات سرنوشت ساز نه تنها رئیس جمهور خود را برگزیدند که مسیر جامعه ایران را در این مقطع حساس به گونه ای روشن و شفاف به نمایش گذاشتند. مسیری که با تکیه بر عقل و اعتدال   به دور از افراطگرایی، تحجر و واپسگرایی و با تاکید بر تعامل و تنش زدایی با منطقه و جهان، آینده سیاسی خود را مشخص نمودند.

حضور فراگیر و خیره کننده مردم پای صندوقهای طولانی رای، توام با آگاهی و آرامش و امنیت بار دیگر بلوغ فکری و رشد سیاسی جامعه  ایران را به دنیا نشان داد که چگونه این ملت نسبت به تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خویش حساس، متعهد و پایبند میباشد.

مجمع روحانیون مبارز این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی را به رئیس جمهور محترم و منتخب ملت و به مردم شریف و آزاده ایران تبریک میگوید و از خدای بزرگ کامیابی برای ملت شریف ایران و موفقیت و جدیت و قاطعیت برای دولت آینده در جهت تحقق مطالبات به حق مردم بزرگوار ایران آرزومند است.

 اکنون که در آستانه بیست و هشتمین سالگرد رحلت ملکوتی امام بزرگواریم، انتظار میرود که این رخداد بزرگ و این حماسه سترگ همه ما را به سمت و سوی آرمانهای بلند معمار بزرگ جمهوری اسلامی رهنمود سازد. او که در دنیای دین ستیز و معنویت گریز معاصر پرچمدار عزت اسلام و تحقق بخش مردم سالاری دینی بود، او که با ارائه گفتمان سیاسی جان گرفته از تلقی مترقیانه اش از اسلام، نظامی بر مدار آراء مردم بنیاد نهاد تا ضامن استقرار مردم سالاری، آزادی، تساوی به دور از تبعیض و بی عدالتی های اجتماعی باشد.

در حالی که نزدیک به سه دهه از فقدان این فقیه فرزانه و فیلسوف و عارف خود ساخته میگذرد بر میراث داران راستین اوست که سنگربان اندیشه ها و گفتمان اصیلش باشند.

با حضور در مراسم بزرگداشت این شخصیت تاریخ ساز در کنار مرقدش در روز یکشنبه چهاردهم خرداد نسبت به آرمانهای گرانسنگ حضرتش تجدید عهد خواهیم کرد.

                                          

                                                                    مجمع روحانیون مبارز (10/3/1396)

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.