یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

اولین گام اشتباه!

رئیس‌جمهور منتخب، بعداز زیارت حرم مطهر رضوی ع، در دومین سفر بعد از انتخاب مجدد، عازم شهر قم، حرم اهل بیت عصمت و طهارت ع شد.

ایشان در این سفر با آیات عظام صافی گلپایگانی،وحید خراسانی،  شبیری زنجانی دیدار کردند. 

ایشان همچنین با  حامی آشکار کاندیدای رقیب ،جناب آقای مکارم شیرازی نیز دیدار کردند که می تواند نشانه بزرگواری و روحیه اغماض ایشان در مواجهه با مخالفین و احترام به جایگاه مرجعیت محسوب شود.

اما آنچه جای تعجب و تاسف داشت عدم توفیق ایشان در ملاقات با مرجع خط امامی و روشن‌بین حوزه علمیه قم، حضرت آیت‌الله العظمی صانعی مد ظله العالی می باشد.

به راستی جرم این مرجع انقلابی واقعی چیست ؟جز آنکه محسود تشکل رقیب و حزب متناظر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم است و همیشه زبان گویا و روشنگر خط امام ره و اسلام پویا و بالنده بوده است. 

رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی! اگر قرار باشد باز هم درب بر پاشنه محافظه کاری و ملاحظات تحمیلی بچرخد موج مثبتی به اکثریت قاطع طرفداران خود نفرستاده اید و امیدشان را کمرنگ ساخته اید. 

اینبار به مدد فضای مجازی، فعالان جامعه مدنی، از ابتدا و مستمرا دیدبان عملکرد جنابعالی در همه مراحل از جمله در انتخاب هیات دولت ،استانداران و مدیران ارشد کشور هستند چرا که جنابعالی علاوه بر تعلق به تفکر نورس اعتدالی ،نماینده تفکر ریشه دار اصلاحات محسوب شده موفقیت و کارآمدی عملکردتان به حساب هر دو گروه نوشته میشود و بالعکس !

لذا خواهشمند است مانند هفته آخر دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری،  محکم و استوار بر مشی اصلاح طلبی و اعتدالی خود بمانید و بدانید در صورت عمل متقن به وعده های خود ،مردم نیز شریک هزینه های احتمالی تحمیلی از سوی مراکز قدرت خواهند بود و منتخب خود را تنها نخواهند گذاشت. 

ارادتمند؛ حسام الدین علامه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.