عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم انقلاب، کشور و نظام را از خودشان می دانند، گفت: این سرزمین خانه ما است و دوست نداریم خانه ما زوال پیدا کند و به هدف هایی که برای ایران 1404 تعیین کردیم، نرسد.

سهیلا جلودارزاده در گفت و گو با خبرنگار جماران، حضور مردم در انتخابات را شگفت انگیز توصیف کرد و اظهار داشت: پیام مردم تغییر است؛ ولی تغییر رفتارها و رویه عده ای که همیشه خودشان را مالک انقلاب و نظام می دانستند و دوست دارند که مدیریت و مهندسی کنند. ولی مردم بر اساس وصیت حضرت امام می خواهند خودشان بر مقدراتشان حاکم باشند. رأی زیبایی می دهند که نتیجه آن از همین الآن معلوم است و به همه ملت این نتیجه را تبریک می گویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد تأثیر حضور مردم در قدرت دستگاه اجرایی کشور گفت: رئیس جمهوری که به آراء مردم متکی باشد با قدرت تصمیم می گیرد و اجرا می کند و مردم نیز از او حمایت و با او همکاری می کنند و کم کاستی هایی که از قبل وجود داشته و امروز ممکن است مانع ایجاد کند را نیز تحمل می کنند و در واقع همان شرایطی پیش می آید که روزهای آغازین انقلاب وجود داشت.

وی تأکید کرد: مردم انقلاب، کشور و نظام را از خودشان می دانند؛ این سرزمین خانه ما است و دوست نداریم خانه ما زوال پیدا کند و به هدف هایی که برای ایران 1404 تعیین کردیم، نرسد. ملت ما حق دارند که کشور توسعه یافته منطقه باشند. منابع زیرزمینی و استعدادهای انسانی ما نشان دهنده این است که ما می توانیم یکی از بهترین کشورهای منطقه باشیم؛ اگر کشور را به یک رئیس جمهور مدیر و دلسوز بسپاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.