پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مخاطبان نظرسنجی جماران پاسخ داده اند:

کدام کاندیداها در مناظره موفقتر عمل کرده اند؟

بیشتر از هزار نفر در قسمت کامنت ها نظر خود را در این باره بیان کردند که نزدیک به 85 درصد نام روحانی و جهانگیری را درج کردند و بین 10 تا 12 درصد به رئیسی و قالیباف رای داده اند.

طبق نظر مخاطبین سایت خبری جماران، کاندیداهای اعتدال و اصلاحات آقایان روحانی و جهانگیری در مناظره اول بیشترین موفقیت را نسبت به رقبای خود داشته اند.

به گزارش جماران، بعد از برگزاری اولین مناظره تلوزیونی شش کاندیدای دور دوازدهم انتخابات ریاست جموری، سایت جماران میزان موفقیت کاندیداها را در این مناظره بین مخاطبین خود به نظرسنجی گذاشت و از آن ها پرسید: کدام کاندیدا در مناظره نخست، موفقیت بیشتری را در جلب افکار عمومی کسب کرد؟

  1. کاندیداهای اعتدال و اصلاحات (روحانی –جهانگیری)
  2. کاندیداهای جمنا اصولگرا(قالیباف-رئیسی)
  3. کاندیدای موتلفه اصولگرا(میرسلیم)
  4. کاندیدای مستقل(هاشمی طبا)

بعد از یک هفته و تا قبل از مناظره دوم علاقه مندان در این نظرسنجی شرکت کردند و در نهایت 83/61 درصد شرکت کنندگان به گزینه یک؛ یعنی به حسن روحانی و اسحاق جهانگیری دو کاندیدای جریان اعتدال و اصلاحات رای دادند.

13/68 درصد شرکت کندگان نیز معتقد بودند که کاندیداهای جمنا آقایان رئیسی و قالیباف پیروز این مناظره بوده اند.

همچنین سید مصطفی آقا میرسلیم کاندیدای حزب موتلفه از جناح اصولگرا و مصطفی هاشمی طبا کاندیدای مستقل به ترتیب 1/59 و1/11 درصد آرای را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است این نظرسنجی در صفحه اینستاگرام سایت جماران به نشانی @jamarannews  هم به نمایش درآمد که بیشتر از هزار نفر در قسمت کامنت ها نظر خود را در این باره بیان کردند که نزدیک به 85 درصد نام روحانی و جهانگیری را درج کردند و  بین 10 تا 12 درصد به رئیسی و قالیباف رای داده اند.

آقایان میرسلیم و هاشمی طبا نیز مانند شرکت کنندگان در سایت بین 1 تا 2 درصد را از ان خود کرده اند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.