گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

تابش: تیم تبلیغاتی دولت برای مردم تبیین کند که روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل گرفت/ نامزدهای شورای شهر به درد گره گشایی از مشکلات مردم بخورند

محمد رضا تابش معتقد است: اگر بتوانیم این پالس را به جامعه بدهیم که شورای ما یک شورای کارآمد و تخصصی خواهد بود، مشارکت بالای مردم در انتخابات را خواهیم داشت و انتخابات ریاست جمهوری هم پر شور برگزار خواهد شد.

نائب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که نیروهای ما در شورای شهر باید به گونه ای انتخاب شوند که به درد گره گشایی از مشکلات مردم بخورند، گفت: تیم تبلیغاتی دولت باید خیلی فعال تر عمل کند و دقیقاً برای مردم تبیین کند که آقای روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل گرفت و اکنون شرایط چگونه است.

محمد رضا تابش در گفتو گو با خبرنگار جماران، در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: ما به آینده و موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر و روستا امیدوار هستیم. اگر ما بتوانیم انتخابات شورای شهر را با مشارکت گسترده مردم برگزار کنیم توفیقمان در انتخابات ریاست جمهوری هم بالا خواهد بود.

وی ادامه داد: لازمه این مشارکت بالا نیز این است که به نیاز های مردم، تحولاتی که در عرصه جهانی و تحولاتی که در کشور اتفاق افتاده است و باید اتفاق بیفتد توجه داشته باشیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که چینش نیروهای ما باید در انتخابات شورای شهر، نیروهای تخصصی و متعهد باشد، گفت: این نیروها باید به گونه ای انتخاب شوند که به درد گره گشایی از مشکلات مردم در شورای شهر بخورند. من فکر می کنم اگر بتوانیم این پالس را به جامعه بدهیم که شورای ما یک شورای کارآمد و تخصصی خواهد بود، مشارکت بالای مردم را در انتخابات خواهیم داشت و انتخابات ریاست جمهوری هم پر شور برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص شرایط آقای روحانی به عنوان نامزد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کد: در انتخابات ریاست جمهوری در حال حاضر از طرف جناح رقیب تبلیغات منفی علیه دولت صورت می گیرد. به نظر من تیم تبلیغاتی دولت باید خیلی فعال تر عمل کند؛ یعنی دقیقاً برای مردم تبیین کند که آقای روحانی با چه وضعیتی کشور را تحویل گرفت و درعرصه سیاست خارجی با چه تنگناهایی مواجه بودیم و در بخش اقتصادی چه باتلاقی روبروی ایشان بود که آقای روحانی توانست بر خیلی از این مشکلات فائق آید  و کشور را  به سر و سامان برساند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اگر راه آینده که راه نورانی و پر امیدی است برای مردم به خوبی ترسیم شود، در انتخابات ریاست جمهوری نیز آقای روحانی با رأی بالا برای دومین بار انتخاب خواهند شد.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.