رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گزارشی از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی ارسال کرده که قابل تقدیر است، گفت: از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش جماران، آیت الله احمد جنتی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان این مطلب را اظهار کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در افتتاحیه اجلاسیه خبرگان رهبری در خصوص ارایه گزارش اقتصاد مقاومتی مطالبی مطرح کردم که معاون اول رئیس جمهوری به صورت مکتوب گزارشی در این زمینه ارایه کرد که قابل تقدیر است.
آیت الله جنتی افزود: باید روی معیشت مردم حساسیت داشته باشیم و دولت باید برای این موضوع تلاش کند تا مردم به حداقل معیشت برسند.
وی ادامه داد: مساله ثروت نجومی ظلم به ملت است که باید از ثروت اندوزی ها جلوگیری و برای فقرا فکری کنیم.
رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین از مردم خواست حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سال آینده داشته باشند و گفت: مردم تا کنون به وظایف خود خوب عمل کرده اند و در همه صحنه ها حضور داشته اند.
آیت الله جنتی همچنین گفت: توصیه می کنم همه ملت شریف ایران هر چه می توانند به کسانی که احتیاجی به احسان و نیکوکاری دارند کمک کنند و این جزو وظایف ملی ماست.
وی همچنین با اشاره به طرح مساله آشتی ملی تصریح کرد: عده ای داشتند فضای ناجوری را در کشور به وجود می آوردند که مردم را فریب دهند و هشت ماه فتنه را فراموش کنند که رهبری با یک تذکر توانستند مساله را خاتمه دهند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در عین حال با انتقاد از دو قطبی کردن انتخابات گفت: امید است با تصمیماتی که گرفته می شود از این مساله انشاء الله جلوگیری شود تا در انتخابات مشکلی نداشته باشیم. امید است خداوند عمر رهبر معظم انقلاب را تا زمان ظهور امام زمان مستدام بدارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.