بدنبال انتشار خبری سراسر کذب در برخی از کانال های تلگرامی از جمله کانال هایی موسوم به "کانال تلگرامی سایبری عمار و کانال تلگرامی نه ده" با عنوان " جزییات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی" و باز نشر وسیع آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب این خبر سراسر دروغ، دستور شناسایی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.

به گزارش جماران، متن دستور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

" جناب آقای دکتر علوی

وزیر محترم اطلاعات

با سلام

تمام مطالبی که به اینجانب نسبت داده شده سراسر کذب می باشد. لطفاً‌ نسبت به شناسائی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند، انجام دهید و نتیجه را اعلام کند.

رونوشت: جناب آقای جعفری دولت آبادی، دادستان محترم تهران جهت اطلاع"

 

گفتنی است اخیرا مخالفان دولت به راه اندازی عملیات و جنگ روانی گسترده علیه دولت اقدام کرده اند که برای آگاهی بیشتر مردم شریف و هوشمند ایران به برخی از نکات قابل اهمیت در این باب اشاره می شود:

1-زیر سوال بردن و نفی دستاوردهای ارزشمند داخلی و خارجی دولت با توسل به انواع شیوه های غیراخلاقی همچون جعل و انتشار گسترده اخبار کذب در دستور کار برخی از رسانه ها به ویژه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

2- نگاهی اجمالی به سخنرانی ها و عملکرد معاون اول محترم رئیس جمهور بیانگر دغدغه و توجه ویژه ایشان به حفظ یکپارچگی و کمک به ارتقاء سطح کارآمدی دولت است ضمن آنکه روابط کم نظیر و صمیمانه معاون اول محترم با رئیس محترم جمهوری بر کسی پوشیده نیست.

3- معاون اول محترم رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید تاکنون درهیچ جلسه حزبی شرکت نکرده و همچون ریاست محترم جمهوری و سایر اعضای دولت تمام همت و توان خود را صرف حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و نظام به ویژه مشکلات اقتصادی از طریق اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی نموده اند.

4- بدون تردید این دست اقدامات ناشایست مصداق بارز عملیات روانی سازماندهی شده بوده و هدف اصلی آن ایجاد انشقاق و چند دستگی در ارکان نظام و هم جهت با سیاستها و خط تبلیغی دشمنان نظام اسلامی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه قابل ارزیابی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.