گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

علی صوفی در گفت و گو با جماران؛

تمرکز روی کاندیدا و لیست واحد، استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو/ در شورای شهر رسیدن به لیست واحد مشکل خواهد بود

رمز پیروزی ما نیز همین است یعنی وحدت و اجماع ما و تشتت و تفرق در جناح رقیب، بنابراین ما همین راه را ادامه می دهیم و فکر نمی‌کنم که مشکلی در انتخابات داشته باشیم.

سخنگوی سابق شورای سیاست گذاری اصلاحات با بیان این که استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو مانند دو انتخابات پیشین تمرکز روی کاندیدای واحد در ریاست جمهوری و لیست واحد در شورای شهر خواهد بود، گفت: البته در شورای شهر تهران و شهرستان ها رسیدن به لیست واحد یک مقدار مشکل خواهد بود.

علی صوفی در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص برنامه های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده و شورای شهر گفت: اصلاح‌طلبان خوشبختانه همان استراتژی را که از سال ۹۲ در پیش گرفتند و در سال ۹۴ ادامه دادند، یعنی تمرکز روی کاندیدای واحد در ریاست جمهوری و لیست واحد در شورا و مجلس، را ادامه می دهند.

 وی ادامه داد: شورای عالی سیاستگذاری نماد اجماع اصلاح‌طلبان است که تا الان در آن تفرق و تشتتی در آن دیده نشده است و در مقابل جناح رقیب ما  با تمام تلاشی که کرده است نتوانسته است در بین نیروهای خود یکپارچگی و وحدت ایجاد کنند؛ نمونه آن  را هم شما در گردهمایی جمنا دیدید. گردهمایی خود را با غیبت بعضی از احزاب تشکیل شد و در نهایت فردی را به عنوان کاندید مورد نظر خود معرفی کردند اما بلافاصله این فرد از نامزدی انصراف داد. این نشان دهنده عدم هماهنگی و تشتت در این جناح است.

صوفی تاکید کرد: رمز پیروزی ما نیز همین است یعنی  وحدت و اجماع ما و تشتت و تفرق در جناح رقیب، بنابراین ما همین راه را ادامه می دهیم و فکر نمی‌کنم که مشکلی در انتخابات داشته باشیم.البته در انتخابات شورای شهر کاندیداها زیاد خواهند بود ممکن است در بستر لیست واحد مشکلاتی پیش بیاید.

وی در پاسخ به سؤال امکان ارائه دو لیست در شورای شهر از طرف اصلاح طلبان و طرفداران دولت گفت: تا به حال چنین چیزی نیست ولی  به علت تکثر کاندیداها و محدود شدن نسبی رد صلاحیت ها در شورای شهر رسیدن به لیست واحد در شهرستان ها و کلان شهرهایی که لیست ارائه خواهد شد، یک مقدار مشکل خواهد بود.   

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته در تهران الان چنین چیزی نیست و امیدواریم که در نهایت بتوانیم به لیست واحد برسیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.