هنوز 24 ساعت از اعلام اجماع اصولگرایان بر یک نفر جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری نگذشته است که ابراهیم رییسی و کاندیدای احمدی نژاد برای تصدی وزارت نفت یعنی صادق محصولی توافق یاد شده را تکذیب کردند و آرایش جدید اصولگرایان تحت عنوان جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی نام مرضیه وحید دستجردی را به عنوان نفر اول انتخابات اعلام کرد.

گویی هیچ راهی برای  آشکار شدن دود سفید از اردوگاه اصولگرایان وجود ندارد، حتی تعویض نام یا تغییر چهره؟!

به گزارش جماران، هنوز ساعتی از اجماع اصولگرایان بر روی یک نام جدید برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری نگذشته بود که با تکذیب وی خواب خوش تصاحب دوباره صندلی ساختمان پاستور از سوی آنان آشفته شد. آن نام کسی نبود جز سید ابراهیم رییسی.

خوراکیان رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی پیرامون  اخبار انتشار یافته پیرامون نامزدی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارایه کرد.

وی در این مورد به گفت‌وگو با تولیت آستان اشاره کرد و گفت: آیت الله رییسی عمل به حکم هفت‌بندی رهبر معظم انقلاب و خدمت به محرومین را بالاترین افتخار خود می‌دانند.

وی با اشاره به گفت‌وگویش با تولیت آستان قدس گفت: ایشان با صراحت اشاره کردند که خدمت به حضرت ثامن الحجج علیه السلام، نیازمندان، زوار و مجاوران حضرتشان را والاترین مقام و توفیق می‌دانند.

خوراکیان افزود: آیت الله رییسی ضمن ارج نهادن به ابراز محبت گروههای مختلف از مردم و نخبگان تأکید داشتند که اهتمام ایشان به اجرای مأموریتهای محوله از سوی رهبر معظم انقلاب در این آستان رفیع است.

از سوی دیگر یار نفتی احمدی نژاد از راه رسید و صدای تکذیب دوم هم درآمد.

ایرنا به نقل از قائم مقام جبهه پایداری نوشت: جبهه پایداری نامزدی را برای انتخابات ریاست‌جمهوری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) معرفی نکرده است و انتساب دو نامزد به جبهه پایداری در رسانه‌ها جای تعجب و گلایه دارد.

 

صادق محصولی در مورد فعالیت گروه ها و جریان های سیاسی اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهارداشت: ما برای موفقیت همه گروه ها و کسانی که صادقانه به دنبال ترویج ارزش های انقلاب اسلامی هستند از صمیم قلب دعا می کنیم.

وی افزود: جبهه پایداری نامزدی را برای انتخابات ریاست جمهوری 96 به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی نکرده بنابراین انتصاب دو نامزد به جبهه پایداری از مجموعه نامزدهای معرفی شده است از سوی جمنا (ضمن احترام به همگی آنها) در رسانه ها جای تعجب وگلایه دارد.

قائم مقام جبهه پایداری ادامه داد: همه نیروهای انقلابی و تشکل های انقلابی باید مراقبت کنند که جریان رقیب یا بعضی نادان ها و نفوذی ها موجبات ایجاد اختلافات بین آن ها را فراهم نکنند که این مهم هوشیاری بیش از پیش نیروهای انقلابی را می طلبد، چرا که جریان رقیب به دنبال فرافکنی است. 

محصولی همچنین در پاسخ به سوالی درمورد معرفی نامزد این جبهه تصریح کرد هنوز درخصوص معرفی نامزد انتخابات به جمع بندی نرسیده‌ایم و اگر نتیجه حاصل شود اطلاع رسانی می کنیم.

گفتنی است،‌ برخی رسانه ها در روزهای اخیر لیستی از نامزدهای اصولگرا و مستقل را به عنوان نامزدهای احتمالی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری منتشر کردند که در آن لیست دو نامزد به جبهه پایداری منسوب شده است.

این زلزله در کمتر از 24 ساعت موجب اتفاقات عجیبی شده است که معلوم نیست آوار آن چه تلفاتی برای اصولگرایان در پی داشته باشد و آیا اعلام نتایج رای گیری در گروه جدیدی که نام  جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی را بر خود نهاده می تواند جلوی تلفات بیشتر را در جبهه جدید بگیرد؟

 

به گزارش تسنیم، جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی نتایج آرا انتخابات شورای مرکزی این جبهه را در اطلاعیه ای به شرح زیر اعلام کرد:
 

آرای اخذ شده : ۲۶۹۱ 

آرای صحیح : ۲۵۲۱

۱-مرضیه وحید دستجردی ۲۲۷۰
۲- غلامعلی حداد عادل ۱۹۷۶
۳- مهدی چمران ۱۹۵۳
۴-محمد حسن رحیمیان ۱۹۴۹
۵-مهدی محمدی ۱۷۳۳
۶- محمدباقر ذولقدر ۱۵۹۹
۷- رضا روستا آزاد ۱۵۶۷
۸- نادر طالب زاده ۱۵۴۸
۹- حسین فدایی ۱۴۴۳
۱۰- فاطمه رهبر ۱۳۰۴
۱۱- لطف الله فروزنده ۱۳۰۳
۱۲- علیرضا مرندی مرندی ۱۲۷۶
۱۳- لاله افتخاری ۱۲۳۱
۱۴- زهره الهیان ۱۲۲۴
۱۵- سید محمد حسینی ۱۰۰۱
۱۶- محمدصالح جوکار ۹۳۲
۱۷- محمود خسروی وفا ۹۳۱
۱۸- یحیی آل اسحاق ۸۸۷
۱۹- پرویز سروری ۸۰۷
۲۰- علی همتی ۷۸۰
۲۱- رضا نجابت ۷۶۶
۲۲- محمدرضا آشتیانی ۷۵۸
۲۳- فرشته حشمتیان ۷۳۸
۲۴- منیره نوبخت ۷۳۶
۲۵- حجت الله عبدالملکی ۷۰۳
۲۶- مجتبی ابراهیمی ۶۵۳
۲۷- الهه راستگو ۶۴۴
۲۸- محمدرضا کاشفی ۶۳۴
۲۹- محمد نبی حبیبی ۵۹۵
۳۰- ابوالقاسم جراره ۵۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.