نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما بر سر آرمان ها می توانیم وحدت کنیم و بحث آشتی ملی، گفت و گوی ملی و تعابیر مختلفی که به کار می رود را باید پیگیری کنیم.

مصطفی کواکبیان در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: راهپیمایی امروز نشان داد که این مردم بر سر آرمان های خودشان همچنان پایبند ایستاده اند و هیچ تهدید و تحریمی نمی تواند آنها را از آرمان های انقلاب پشیمان کند و کسانی که تهدید می کنند پشیمان خواهند شد. آقای ترامپ در عرصه سیاست تازه کار است و باید مقداری بگذرد متوجه شود که قبل از او هم خیلی تهدید و لفاظی می کردند و ایشان هم با ماجراجویی و جنجال گری نمی تواند فکر کند که یک پدیده جدید در عرصه سیاست است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران هیچ وقت از تهدید نمی ترسد، تصریح کرد: حضور گسترده مردم این پیام را به مسئولین و ارکان مختلف حکومت می گوید که باید به این مردم خدمت کنند. باید برای جوانان و به خصوص اشتغال فارغ التحصیلان فکری کنیم. اما این در صورتی است که مسئولین اختلاف بین خودشان را کنار بگذارند و وحدت و انسجام داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر اینکه بگو مگوهای سیاسی مانع اتحاد است، افزود: ما بر سر آرمان ها می توانیم وحدت کنیم و بحث آشتی ملی، گفت و گوی ملی و تعابیر مختلفی که به کار می رود را باید پیگیری کنیم و مردم را به فعالیت هرچه با نشاط تر در مسائل سیاسی امیدوار کنیم.

کواکبیان گفت: پیام مردم پیام وحدت بخش است؛ وحدت بر سر آرمان های انقلاب و اینکه ما با اتحاد بتوانیم همان منشور حقوق شهروندی، آزادی های مختلف، جمهوریت نظام و اسلامیت نظام را پاس بداریم. من معتقدم اگر مطالبات مردم بر زمین بماند ما را نخواهند بخشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.