این موضوع علاوه بر این که در شأن حضرت امام(س) نیست، ممکن است برداشت های نادرستی را در داخل و خارج به وجود بیاورد و بهانه ای در دست دشمنان نظام و انقلاب قرار دهد و دست آویزی برای تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران شود.

 یکی از مخاطبین «جماران» یاداشت کوتاهی را در مورد نکته ای در نماز جمعه روز گذشته تهران ارسال کرده است که متن آن در زیر می آید:

این هفته در حال گوش دادن به صحبت های خطیب محترم نماز جمعه در مصلی امام خمینی تهران بودم که نکته قابل توجهی نظر من را به خود جلب کرد و آن تابلوی نصب شده از تمثال حضرت امام(س) و مقام معظم رهبری در پشت تریبون خطیب نماز بود.

در این تابلو تصویر  حضرت امام (س) بر خلاف تابلوهای قبل که تصویر حضرت امام (س) و مقام معظم رهبری در یک قاب و یک ابعاد در کنار هم  نمایش داده می شدند، در ابعاد کوچکتری در کنار عکس مقام معظم رهبری قرار گرفته بود.

 این موضوع علاوه بر این که در شأن حضرت امام(س) به عنوان بنیانگذار این نظام و انقلاب نیست، ممکن است تلقی های متفاوت و برداشت های نادرستی را در داخل و خارج  به وجود بیاورد و بهانه ای در دست دشمنان نظام و انقلاب قرار دهد و دست آویزی برای تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران شود.

بنده اطمینان دارم در این موضوع که به ستاد اقامه نماز تهران مربوط است، عمدی در کار نبوده است اما از این عزیزان می خواهم که دقت بیشتری در این مسائل داشته باشند و بهانه به دست بدخواهان نظام ندهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.