یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

کانال غلامعلی رجایی:

امروز روز تلخی است...

امروز هاشمی در دانشگاه تهرا ن است اما نه همچون جمعه های تا سال 88 ایستاده که آرمیده در تابوت ولی باز در پیش روی مردم.

غلامعلی رجایی مشاور رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در کانال تلگرامی خود نوشت: بارها شاهد بودم کسانی که در بطن و متن مسایل نبودند از او می خواستند دوباره به مسند نمازجمعه برگردد و او با لبخند تلخی می گفت نمی گذارند.

به گزارش جماران، در نوشته تلگرامی دکتر رجایی آمده است: الآن که عازم دانشگاه برای مراسم تشییع هستم دوستان اصلاح طلب مشهد تلفن زدند و گفتند که دیشب حرکت کرده و به تهران آ مده وبا اتوبوس عازم دانشگاهند. دیروز هم که درب حسینیه جماران ازمردم استقبال می کردم بعضی تا وارد می شدند با گریه و بی گریه به من که اولین نفر بودم اصرار داشتند بگویند ازکجا آمده اند.همدان، اهواز،افتادگان،کرج،قزوین،کرمان، سیستان،بابل،تبریز، کهگیلویه و...

چشم بعضی مثل ما اشکبار بود.بعضی  مردم و بعضی از روحانیون با گریه می گفتند بعد از آ قا یتیم شدیم. خیلی ها دیروز می گریستند.لابد هرکس به دلیلی.

دیروز دکتر احمد توکلی هم با گریه وارد حسینیه جماران شد. گریه اش مرا متاثرکرد.

عصر دیروز کسی به آقا یاسر گفت خانمی است از اهالی امارات که خود را برای تشییع آیت الله و عرض تسلیت به خانواده به تهران رسانده و اصرار دارد یکی از فرزندان را ببیند تا به او تسلیت بگوید.مردم قدر شناس اند.

امروز روز تلخی است

امروز روز تلخی است. روز وداع مردم با هاشمی .روز تشییع قدیمی ترین یار امام.

امروز هاشمی در دانشگاه تهرا ن است اما نه همچون جمعه های تا سال 88 ایستاده که آرمیده  در تابوت ولی باز در پیش روی مردم .

هاشمی بزرگ سالها دراینجا بیشترین خطبه ها را خواند.

اگر این سالها هم می گذاشتند خطبه بخواند همچون گذشته بهترین مطالب را مردم از او می شنیدند.

بارها شاهد بودم کسانی که در بطن و متن مسایل نبودند از او می خواستند دوباره به مسند نمازجمعه برگردد و او با لبخند تلخی می گفت نمی گذارند.در دیداری با شوخی توام با جدی به سوال کننده ای که از او  پرسید چرا نماز جمعه نمی گفت : اگر بروم بعضی تند روها سنگ پرت می کنند.

دیروز خیلی ها  با گریه می گفتند از بهشتی مظلوم تر بود .او سه سال تهمت شنید و این سی و چند سال ماند و صبر کرد تا به وصال حق رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.