گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

صالحی امیری: ملت ایران پدر انقلابی خود را از دست داد

صالحی امیری: ایشان شخصیت بزرگی بود که همه مدیران کشور از ایشان درس های بزرگ یاد گرفتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد کشورمان، با حضور در جماران و وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرنگار جماران گفت: آیت الله هاشمی انسان بزرگی بود که به همه ما درس اخلاق، صبر و استقامت را آموزش میداد. ایشان پدر بزرگی برای همه ما بود. من مدتی با ایشان محشور بودم و درس اخلاق و صبوری را از ایشان آموخته ام.

وی افزود:  بعد رای اعتماد مجلس به من خدمت ایشان رسیدم ایشان فرمودند که من از این که شما عهده دار این پست شدید بسیار خوشحال هستم. کار وزارت ارشاد کار سختی است اما شما می توانید از پس این کار سخت بر بیایید.استدلالشان این بود که هر کسی که در نظام تجربه مدیریتی طولانی داشت می تواند در حوزه فرهنگی موفق باشد.

صالحی امیری افزود: من از ایشان خواستم که نگاه هایشان را در این زمینه به من منتقل کنند که فرمودند که باید همه جریان های فکری در کشور را به رسمیت بشناسید و با همه تعامل و گفت و گو داشته باشید و مهم تر این که ایشان هیچگاه اعتقادشان را به مقام معظم رهبری انکار نمی کردند. هفته گذشته من در همین حسینیه جماران خدمت ایشان بودم. ایشان یک تجلیل بسیار خوبی از مقام معظم رهبری داشتند و فرمودند که مسیر انقلاب اسلامی هیچ وقت به انسداد نخواهد رسید چرا که بعد از حضرت امام مقام معظم رهبری توانستند این مسیر را ادامه دهند.

امروز به اعتقاد من ملت ایران پدر انقلابی خودش را از دست داده و در سوگ این شخصیت بزرگ به ماتم نشسته است. من این ضایعه را به همه ملت ایران تسلیت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.