ائمه جمعه ، فرماندار ، روحانیت ، مسئولین و جمعی از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان شهرستان رباط کریم صبح امروز با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمانهای آن حضرت تجدید میثاق کردند .

ائمه جمعه ، فرماندار ، روحانیت ، مسئولین و جمعی از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان شهرستان رباط کریم صبح امروز با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمانهای آن حضرت تجدید میثاق کردند .
در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، ائمه جمعه ، فرماندار ، روحانیت ،مسئولین و جمعی از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان شهرستان رباط کریم با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای بلند آن رهبر کبیر تجدید میثاق نموده و با خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) تجدید پیمان کردند .
حجت الاسلام و المسلمین خدیری امام جمعه شهر جدید پرند در این مراسم در سخنانی گفت : امروز آمده ایم تا با امام عزیزمان تجدید میثاقی دوباره کرده و بگوییم ای امام ، این شما بودید که ملت ایران را به اوج عزت رساندید و در دنیا به آنها هویت و عظمت دادید . وی افزود : ما امروز آمده ایم بگوییم تا پای جان از ولایت فقیه ، این میراث گرانقدر امام راحل (ره) دفاع می کنیم و با رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی پیمانی دوباره می بندیم و همیشه گوش به فرمان ایشان خواهیم بود .
امام جمعه شهر جدید پرند با اشاره به اعتراضات مردمی در برخی از کشورهای عربی تصریح کرد : امروز بشارت می دهیم که انقلاب خمینی کبیر در جهان صادر شده و کشورهای دنیا می خواهند دست استکبار و آمریکا را از مملکت خود قطع کنند که نمونه عینی این حقیقت ، انقلاب های مردمی در تونس ، مصر ، یمن و چند کشور دیگر است .
وی در پایان سخنان خود تاکید کرد : پیوند ما با ولایت فقیه ، آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ناگسستنی است و به یاری خدا تا ظهور حضرت مهدی موعود ( عج) ادامه خواهد داشت

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.