گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

دادستان تهران: امروز مردم سراسر جهان به پا خاسته‌اند و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند/ خون شهدای دمشق جان تازه‌ای به مبارزه علیه اسرائیل خواهد بود

دادستان عمومی و انقلاب تهران در مسیر راهپیمایی روز قدس، به جماران گفت: قطعا حمله به کنسولگری ایران در دمشق همبستگی ملت مسلمان و همچنین همبستگی مردم عزیز ایران اسلامی را در پی خواهد داشت. ان شاء الله به برکت خون این شهدای گرانقدر قطعا به زودی شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود. چون این حادثه جان تازه‌ای به مبارزه علیه اسرائیل خواهد بود و مردم مصمم‌تر و قوی‌تر در این صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد، گفت: قطعا حمله به کنسولگری ایران در دمشق همبستگی ملت مسلمان و همچنین همبستگی مردم عزیز ایران اسلامی را در پی خواهد داشت. ان شاء الله به برکت خون این شهدای گرانقدر قطعا به زودی شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود. چون این حادثه جان تازه‌ای به مبارزه علیه اسرائیل خواهد بود و مردم مصمم‌تر و قوی‌تر در این صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

علی صالحی در مسیر راهپیمایی روز قدس، به خبرنگار جماران گفت: اول باید تشکر کنم از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز که با حضور حماسی و با بصیرت خودشان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم زدند و با حضور پررنگ خودشان پشتیبانی از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین ابراز کردند همچنین خشم و انزجار خودشان را به رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تأکید کرد: قطعا روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است؛ چون اوج رذالت و پستی رژیم صهیونیستی را می‌بینیم که علیه مردم فلسطین این همه جنایت را راه انداخته است. همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند، امسال مراسم روز قدس در کشورهای غیر اسلامی هم برگزار خواهد شد و شما می‌بینید که امروز مردم سراسر جهان به پا خاسته‌اند و جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت و پشتیبانی خودشان از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را اعلام می‌کنند.

وی افزود: قطعا این حمایت‌ها مؤثر خواهد بود و همان طوری که خداوند متعال وعده داده، ظلم پایدار نخواهد بود، حق مظلوم گرفته خواهد شد و ان شاء الله به زودی شاهد پیروزی مردم  مظلوم فلسطین خواهیم بود.

صالحی در پاسخ به سؤالی در خصوص تأثیر تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، بر فضای راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: قطعا این حادثه همبستگی ملت مسلمان و همچنین همبستگی مردم عزیز ایران اسلامی را در پی خواهد داشت. ان شاء الله به برکت خون این شهدای گرانقدر قطعا به زودی شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود. چون این حادثه جان تازه‌ای به مبارزه علیه اسرائیل خواهد بود و مردم مصمم‌تر و قوی‌تر در این صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله شاهد پیروزی محور مقاومت در سراسر جهان و به خصوص فلسطین باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.