سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه نحوه برخورد با گردشگران در کشور بسیار اهمیت دارد، گفت: گردشگر باید احساس آرامش داشته باشد. توسعه گردشگری می‌تواند تصاویر نادرستی که از ایران اسلامی در برخی رسانه‌ها ساخته شده را تغییر داده و به تصاویر صحیح و دقیق تغییر دهد.

به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهوری گفت: اینکه برخی بهانه می‌آورند که اگر بخواهیم گردشگری را توسعه بدهیم، پس در اصول و مبانی تجدیدنظر کنیم، کاملا نادرست است. امروز جاذبه‌های بسیاری در ایران وجود دارد که با حفظ همین اصول و مبانی، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با بیان اینکه اگر در اقتصاد بخواهیم تک محصولی نباشیم و تنها به نفت اتکاء نکینم، باید اقتصاد گردشگری را فعال کنیم، گفت: بسیاری از گردشگران مایل هستند از ایران دیدن کنند، اما دشمنان با ایران هراسی می‌خواهند مردم دنیا را از آمدن به ایران منصرف کنند.

وی افزود: وظیفه مسئولان و مدیران در حوزه دولت این است که حضور گردشگران را تسهیل کنند و یکی از گام هایی که در این مسیر برداشته شده لغو روادید بوده است.

رئیس‌جمهور گفت: اینکه برخی بهانه می‌آورند که اگر بخواهیم گردشگری را توسعه بدهیم، پس در اصول و مبانی تجدیدنظر کنیم، کاملا نادرست است. امروز جاذبه‌های بسیاری در ایران وجود دارد که با حفظ همین اصول و مبانی، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

رئیسی خاطرنشان کرد: تسهیل رفت‌وآمد، اسکان در جای مناسب و تغذیه در توسعه گردشگری بسیار اهمیت دارد؛ کسی که به ایران اسلامی سفر می‌کند، باید از لحظه ورود تا لحظه خروج احساس آرامش کند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه نحوه برخورد با گردشگران در کشور بسیار اهمیت دارد، گفت: گردشگر باید احساس آرامش داشته باشد. توسعه گردشگری می‌تواند تصاویر نادرستی که از ایران اسلامی در برخی رسانه‌ها ساخته شده را تغییر داده و به تصاویر صحیح و دقیق تغییر دهد.

وی گفت: یکی از سفرا که در ایران دفتر نمایندگی دارد در دیدار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت که ماموریتم در ایران به اتمام رسیده، تا دیروز سفیر کشورم در ایران بودم، اما از امروز سفیر جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا خواهم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.