گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت‌وگو با جماران؛

رئیس سازمان برنامه و بودجه: انقلاب اسلامی نتیجه خواست مردم بود/ نظام جمهوری اسلامی نمونه موفق مردم‌سالاری دینی است

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، به جماران گفت: عملا آنچه الآن در کشور جاری و ساری هست، طبق خواست مردم است. یعنی نقش مردم در جای جای انتخابات نمایان است و انتخاب می‌کنند کسانی را که از نظر آنها شایسته انجام مأموریت‌ها و خدمتگزاری هستند. لذا نظام جمهوری اسلامی نمونه موفق مردم‌سالاری دینی است.

پایگاه خبری جماران: رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه خواست مردم بود، گفت: عملا آنچه الآن در کشور جاری و ساری هست، طبق خواست مردم است. یعنی نقش مردم در جای جای انتخابات نمایان است و انتخاب می‌کنند کسانی را که از نظر آنها شایسته انجام مأموریت‌ها و خدمتگزاری هستند. لذا نظام جمهوری اسلامی نمونه موفق مردم‌سالاری دینی است.

خبرنگار جماران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با داود منظور گفت‌وگویی داشته که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

به نظر شما جایگاه مردم در اندیشه و عمل امام خمینی(س)، کجا بود؟

واقعیت این است که انقلاب اسلامی نتیجه خواست مردم بود. بنابراین انقلاب اسلامی نشان دهنده یک مردم‌سالاری دینی است. یعنی نظام نتیجه این است که مردم به جمهوری اسلامی، حاکمیت اسلام و ولایت فقیه رأی دادند. لذا وظیفه همه خدمت‌گزاران در نظام جمهوری اسلامی این است که ان شاء الله بتوانند رضایت حداکثری مردم را تأمین کنند.

افتخار ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که خدمت‌گزاران شایسته‌ای برای مردم باشیم و بتوانیم راه امام و پیام مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به مردم را هرچه بهتر انجام دهیم.

 

اهتمام امام به نقش و جایگاه مردم، در 45 سال گذشته کجاها تبلور داشته است؟

عملا آنچه الآن در کشور جاری و ساری هست، طبق خواست مردم است. یعنی نقش مردم در جای جای انتخابات نمایان است و انتخاب می‌کنند کسانی را که از نظر آنها شایسته انجام مأموریت‌ها و خدمتگزاری هستند. لذا نظام جمهوری اسلامی نمونه موفق مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.