محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: تقابل توسعه و سیاست تا مغز استخوان نظام اجرایی کشور رسوخ کرده و رئیس جمهور می‌تواند برای همیشه به این تقابل خاتمه دهد.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در صحن علنی امروز مجلس، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر در نطق میان دستور خود گفت: دولت‌ها به خود اجازه می‌دهند در دستگاه‌های تخصصی، تغییرات وسیع مدیریتی ایجاد کرده و با تجربه‌ترین، نخبه‌ترین و زبده‌ترین نیروها را به راحتی خانه‌نشین کنند و افراد فاقد تخصص را جایگزین کنند، خیانتی آشکار بوده که توسعه، تولید، اقتصاد و اشتغال را تحت شعاع قرار داده و آسیب‌های اجتماعی را تشدید می‌کند.

تقابل توسعه و سیاست تا مغز استخوان نظام اجرایی کشور رسوخ کرده و رئیس جمهور می‌تواند برای همیشه به این تقابل خاتمه دهد.

باید به بی‌عدالتی در نظام پرداخت کارکنان خاتمه داد لذا استخدام نیروی خدمات، پیش دبستانی‌ها، قراردادی‌ها، نهضتی‌ها در اولویت قرار گیرد یعنی آن‌هایی که در آموزش و پرورش خدمت می‌کنند.

چه زمانی باید مردم استان مازندران به ویژه غرب استان تاوان عدم توجه به وضعیت آبخیزداری، لایروبی و دیوارهای حفاظتی رودخانه‌ها را با سیل‌های خانمان برانداز بپردازند.

چرا باید نعمت فراوان باران در شمال ایران به یک کابوس برای مردم این منطقه تبدیل شده و سالانه خسارت‌های زیادی را متحمل شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.