• کدخبر: 1619313
  • نسخه چاپی

گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

گفت و گوی جماران با رئیس بنیاد مستضعفان؛

حسین دهقان: «انتقام سخت» در حال تحقق است/ مردمی که روز چهارشنبه به شهادت رسیدند دلداده مکتب شهید سلیمانی هستند که همان مکتب امام و انقلاب است

امروز آمریکایی ها و اسراییلی ها دیگر قادر نیستند اهدافی را که بر ضد اهداف مردم منطقه دنبال می‌کردند، دنبال کنند. امروز تلاش آنها بر حفظ خودشان هست. این همان انتقامی است که خون شهیدان و ملت ایران و محور مقاومت از این جنایتکاران گرفته و خواهد گرفت.

سردار حسین دهقان رییس بنیاد مستضعفان در گفتگو با جماران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: ملت عزیز و بزرگوار ما در سالروز شهادت شهید سلیمانی شاهد یک جنایت بزرگ ضد انسانی از طرف اسراییل بودند. تعدادی از زائرین شهید را به شهادت رساندند و تعدادی هم مجروح شدند. عامرین و عاملین این جنایت همان عامرین شهادت شهید سلیمانی بودند و این چیزی جز استیصال و ضعف آنها در مقابله با مقاومت و نمادهای آن نیست.

وی ادامه داد: مردمی که روز چهارشنبه به شهادت رسیدند دلداده مکتب شهید سلیمانی هستند که همان مکتب امام و انقلاب است. یقینا این اقدامات در اراده و عزم مردم ما ایجاد سستی و تردید نمی کند. اگر دیروز حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند تا محور مقاومت رو تضعیف کنند امروز در همان مسیر تلاش می‌کنند. کسانی که همراه این حرکت هستند را شهید کنند تا آنها را از این مسیر باز بدارند.

رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: اگر دیروز به دنبال این بودند که با شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت رو تضعیف کنند، امروز محور مقاومت در بالاترین سطح از قدرت عزت و توانمندی قرار دارد.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: اگر در سایه آن اقدامات تصور می‌کردند می‌توانند برنامه هایشان در منطقه عملیاتی کنند و امنیت اسراییل را برای همیشه تضمین کنند امروز اسراییل در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد. کسانی که بدنبال آن برنامه ها بودند امروز جرات طرح مجدد آن برنامه ها و اهداف را ندارند. ضمن اینکه همه ان ائتلاف ها از دیروز و امروز تا فردا در سایه این حضور همراه با شکوه مردم موفق نخواهند بود.

وی متذکر شد: اگر امروز بیان می کنیم که انتقام سخت خواهیم گرفت، انتقام سخت در سایه الهی و محور مقاومت و مقابله با برنامه های آنها هر روز در حال تحقق و نمایان شدن است. امروز آمریکایی ها و اسراییلی ها دیگر اهدافی را که بر ضد اهداف مردم منطقه دنبال می‌کردند قادر نیستند دنبال کنند. امروز تلاش آنها بر حفظ خودشان هست، نه توسعه حوزه نفوذی که دارند. این همان انتقامی است که خون شهیدان و ملت ایران و محور مقاومت از این جنایتکاران گرفته و خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1619313
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.