حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: این بودجه عیب‌هایی دارد که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. کل بودجه سال آینده ۲۷۰۰ همت پیش‌بینی شده که اگر ما تورم را دست کم ۳۰ درصد در نظر بگیریم حدود ۱۹۰۰ همت می‌شود در واقع عملکرد آن مانند بودجه سال ۱۴۰۲ خواهد بود و هیچ افزایشی ندارد.

به گزارش خبرنگار جماران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس در مخالفت، گفت:

امروز در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم جایگاه مردم است. ما از طرف مردم انتخاب شده‌ایم و باید نگرانی‌های مردم را ببینیم. نمی‌توانیم اکنون در موافقت با لایحه بودجه صحبت کنیم اما فردا پاسخی منطقی برای مردم نداشته باشیم.

این بودجه عیب‌هایی دارد که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. کل بودجه سال آینده ۲۷۰۰ همت پیش‌بینی شده که اگر ما تورم را دست کم ۳۰ درصد در نظر بگیریم حدود ۱۹۰۰ همت می‌شود در واقع عملکرد آن مانند بودجه سال ۱۴۰۲ خواهد بود و هیچ افزایشی ندارد.

آنچه در سیاست‌های کلی از سوی رهبری ابلاغ شده و ما در برنامه هفتم توسعه مصوب کردیم نباید نرخ‌ها افزایش پیدا کند و باید تورم تک‌رقمی شود‌.

در این لایحه توده‌های کف‌ جامعه دیده نشده است. در این لایحه صرفا افراد حقوق‌بگیر در نظر گرفته شده است.

رشد اقتصادی ۸ درصد محقق نخواهد شد بلکه باعث ایجاد فاصله بین اغنیا و فقرا می‌شود. در این بودجه پیش‌بینی شده است که ۳۲۰ همت اوراق فروخته شده است که این اوراق کشور را بدهکار می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.