حسین انواری، نایب رئیس شورای مرکزی و رئیس هیئت داوری حزب مؤتلفه اسلامی از درگذشت علی اصغر رخ‌صفت از اعضای مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی خبر داد.

به گزارش جماران؛ در یادداشت حسین انواری آمده است: روح بلند مبارز خستگی‌ناپذیر مرحوم حاج سید علی اصغر رخ‌صفت در ایام اربعین حسینی علیه‌السلام به ملکوت اعلی پیوست.

ارتحال آن مجاهد اسلام را خدمت خانواده معزز و هم‌رزمان و یاران آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و برای آن عزیز از درگاه الهی طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

مرحوم رخ‌صفت از مبارزین دوران نهضت امام خمینی (ره) و از اعضای مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی که اطاعت از اوامر الهی را با تمام قدرت بر همه چیز مقدم می‌داشت و از هرگونه تعلقات نفسانی آزاد بود. خداوند آنچنان در دلش با عظمت و بزرگی نشسته بود که غیر از خدا در نگاهش کوچک و حقیر می‌نمود و قلبش لبریز از مهر و محبت با مردم و دستگیری از افتادگان بود. از غرور و خودخواهی که موجب فساد در قلب است به شدت پرهیز داشت و عمل صالح را بهترین اندوخته دیار باقی می‌دانست.

آن عزیز مردم را ستون سیاست و قوام حکومت می‌دانست و تقوا را ستون دین و قوام دین را وابسته به دلهای مردم که حافظ کیان نظام اسلامی‌اند. رحمت خداوند بر او باد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.