مدرسه تخصصی فقه امام خمینی ره فقدان این عالم ربانی و محرم اسرار امام خمینی و عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خاندان معزز صانعی به ویژه همسر گرامی ایشان و داماد مکرمشان حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمدعلی نظام‌زاده و به علاقه مندان بیت امام ره تسلیت و تعزیت می‌گوید و حشر او را با مولا و مقتدایش حضرت سیدالشهدا (ع) از درگاه خداوند مسألت می نماید.

به گزارش جماران؛ پیام تسلیت مدیر، اساتید، طلاب و کارکنان مدرسه تخصصی فقه امام خمینی (ره) در قم در پی می آید:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف‌بار رحلت عالم مجاهد و یار با وفای امام خمینی ( ره) آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی در ایام عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) دوستداران امام و انقلاب اسلامی را در غم و اندوه فرو برد. او یکی از نمونه‌های برجسته امانتداری، وفاداراری و صداقت و پاکی در این روزگار بود.

او یار دیرین و از اصحاب سر حضرت امام بود که منشا خدمات ارزشمندی به مردم شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی شد.

مدرسه تخصصی فقه امام خمینی (ره) فقدان این عالم ربانی و محرم اسرار امام خمینی و عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خاندان معزز صانعی به ویژه همسر گرامی ایشان و داماد مکرمشان حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمدعلی نظام‌زاده و به علاقه مندان بیت امام (ره) تسلیت و تعزیت می‌گوید و حشر او را با مولا و مقتدایش حضرت سیدالشهدا (ع) از درگاه خداوند مسألت می نماید.

مدیر، اساتید، طلاب و کارکنان مدرسه تخصصی فقه امام خمینی (ره) در قم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.