علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز در مجلس گفت: در وزارت جهاد کشاورزی حیف و میل زیاد است و این وزارت‌خانه فربه شده است. چگونه می‌خواهید انضباط مالی و صرفه جویی را در این وزارت‌خانه حاکم کنید؟

به گزارش خبرنگار جماران؛ در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز گفت: قرار بود تا پایان برنامه ششم توسعه بیش از ۲۵ درصد اقتصاد کشور از این بخش باشد، در صورتی که در حال حاضر این میزان حدود ۴ درصد است. شما در سازمان تعاون روستایی مسئولیت داشتید، برای تقویت این تعاونی‌ها چه برنامه‌ای دارید؟

در وزارت جهاد کشاورزی حیف و میل زیاد است و این وزارت‌خانه فربه شده است. چگونه می‌خواهید انضباط مالی و صرفه جویی را در این وزارت‌خانه حاکم کنید؟

در حوزه رشد اقتصادی برای سال جاری رشد اقتصادی کشور ۸ درصد مدنظر قرار گرفته شده که ۳ درصد آن مربوط به افزایش بهره‌وری است. با توجه به پایین بودن بهره‌وری در وزارت‌خانه شما، چگونه می‌خواهید آن را افزایش دهید.

برنامه شما برای حفظ و حراست از جنگل‌ها خصوصا جنگل‌های زاگرس که هر جنوب ایران قرار دارند، چیست؟ 

۸۰ درصد آب موجود در بخش کشاورزی صرف می‌شود، حال برنامه‌ای برای آبیاری نوین با توجه به اینکه کشور هر روز به سمت خشک‌سالی پیش می‌رود، دارید؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.