رئیسی با اشاره به حضور پرشور مردم تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این اجتماع و اجتماعاتی که در سراسر عالم اسلام برگزار می‌شود، پشتوانه‌ای برای مردم فلسطین، لبنان و مبازران و مجاهدان مقاومت است که بدانند تنها نیستند و در این میدان همه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران، این راهپیمایی را نماد همبستگی و انسجام امت اسلامی با ملت فلسطین و آرمان آزادی قدس عنوان کرد و گفت: آزادی قدس شریف بسیار نزدیک است.

سید ابراهیم رئیسی امروز جمعه با حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران با بیان اینکه نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی آشکار شده است، اضمحلال آن را بسیار نزدیک دانست و اظهار داشت: عادی سازی روابط با دولت‌های منطقه به هیچ عنوان برای رژیم صهیونیستی امنیت ساز نبوده و نخواهد بود.

رئیسی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این اجتماع و اجتماعاتی که در سراسر عالم اسلام برگزار می‌شود، پشتوانه‌ای برای مردم فلسطین، لبنان و مبازران و مجاهدان مقاومت است که بدانند تنها نیستند و در این میدان همه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.