گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سردار حاجی‌زاده: امروز همه صدای ترک خوردن اسکلت رژیم صهیونیستی را می‌شنوند

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به جماران گفت: امروز همه صدای ترک خوردن اسکلت رژیم صهیونیستی را می‌شنوند و فشار از داخل و بیرون، ان شاء الله زودتر آنها را متلاشی خواهد کرد. تا الآن مقام معظم رهبری هیچ پیش بینی نداشته که غلط از آب در بیاید و همه درست است و یقینا انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز همه دارند صدای ترک خوردن اسکلت رژیم صهیونیستی را می‌شنوند، گفت: تا الآن مقام معظم رهبری هیچ پیش بینی ای نداشته که غلط از آب در بیاید و همه درست است و یقینا انجام خواهد شد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نابودی اسرائیل، مبنی بر اینکه «ما گفتیم اینها 25 سال آینده را نخواهند دید، اما خودشان برای نابودی عجله دارند و مدام می‌گویند فروپاشی نزدیک است و به 80 سالگی نمی‌رسیم»، به خبرنگار جماران گفت: امروز همه صدای ترک خوردن اسکلت رژیم صهیونیستی را می‌شنوند و فشار از داخل و بیرون، ان شاء الله زودتر آنها را متلاشی خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تا الآن مقام معظم رهبری هیچ پیش بینی نداشته که غلط از آب در بیاید و همه درست است و یقینا انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.