احمد وحیدی وزیر ‌کشور با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه در سنگرهای مختلف از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده اند، گفت: تلاش داریم با هم افزایی ظرفیت های داخلی زمینه توسعه شتابان استان را فراهم سازیم.

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر ‌احمد وحیدی که صبح روز دوشنبه به منظور حضور در مراسم تودیع و‌ معارفه استاندار‌ کرمانشاه به این استان سفر‌ کرد، در‌ دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در‌ کرمانشاه اظهار داشت: مردم کرمانشاه حق بزرگی بر‌گردن انقلاب اسلامی دارند و در دوران دفاع مقدس از این آب و خاک دفاع کردند.

وحیدی استان ‌کرمانشاه را مرزبانان بزرگ کشور خواند و گفت: مردم این استان در سنگرهای مختلف با تمام توان از نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه دفاع کردند و با تمام توان به میدان آمدند.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود، کرمانشاه را استانی راهبردی و مهم برای کشور دانست و گفت: حضرت آیت الله رئیسی رییس جمهور محترم کشور به این استان و مشکلات آن ‌توجه ویژه دارند و به صورت ویژه بر اشتغال‌زایی ‌و رفع معضل بیکاری تاکید می کنند.

وحیدی با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری  در سفر‌ به کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم کارهای جدی تر و‌ موثری برای حل معضل بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی کرمانشاه انجام دهیم.

وزیر کشور در پایان از زحمات هوشنگ بازوند استاندار پیشین ‌کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در دوره استانداری بهمن امیری مقدم شاهد پیشرفت های استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.