این سکوت در حالی است که رسانه های اصولگرا همواره علم انتقاد از موسسه تنظیم و نشر آثار امام برمیدارند و بارها ابراز کرده اند که موسسه در مقابل اتهامات علیه امام ساکت است! اتهامی که اگرچه غیرواقعی است، اما طبعا اگر با عینک غیرسیاسی زده می شود چنانچه خلاف آن ثابت شد باید مورد استقبال قرار گیرد.

پایگاه خبری جماران: چند روز قبل دکتر حمید انصاری طی مقاله ای که در جماران منتشر شد، به اثبات جعلی بودن نامه ی منتسب به مرحوم آیت الله پسندیده پرداخت و با انتشار اسنادی جدید، روابط ایشان با امام راحل را تشریح و تببین کرد{در اینجا بخوانید}.

اگرچه انتشار این مقاله و اسناد آن به لحاظ تاریخی و سیاسی از اهمیت برخوردار است، ولیکن این بار جز رسانه های اصلاح طلب هیچ رسانه اصولگرایی به بازتاب مطلب مبادرت نورزید.

این سکوت در حالی است که همین رسانه ها همواره علم انتقاد از موسسه تنظیم و نشر آثار امام برمیدارند و بارها ابراز کرده اند که موسسه در مقابل اتهامات علیه امام ساکت است! اتهامی که اگرچه غیرواقعی است، اما طبعا اگر با عینک غیرسیاسی زده می شود چنانچه خلاف آن ثابت شد باید مورد استقبال قرار گیرد.

اما در خصوص مقاله دکتر انصاری این اتفاق رخ نمی دهد و با بایکوت این طیف از رسانه های همیشه منتقد مواجه می شود. اینجاست که این سوال پیش می آید که نکند ریشه انتقادات هم سیاسی بوده و به این خاطر است که احیانا منتقدین با متولیان و متصدیان فعلی موسسه و بخش های مختلف آن مشکل دارند و نه موضوع دفاع از امام...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.