گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

وکیل مسعود کاظمی: هنوز به طور رسمی رأی ابلاغ نشده است

هنوز به طور رسمی رأی پرونده مسعود کاظمی ابلاغ نشده است.

وکیل مسعود کاظمی با اشاره به رأی دادگاه تجدید نظر پرونده موکلش گفت: من به دلیل نگرانی خانواده کاظمی اصرار به ابلاغ رأی داشتم. امروز دفتر شعبه بودم و گفتند که همان رأی قبلی تأیید شده؛ ولی هنوز به طور رسمی این رأی ابلاغ نشده است.

سید علی مجتهدزاده در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص حکم پرونده مسعود کاظمی اظهار داشت: در مرحله اول دادگاه این پرونده قرار وثیقه تشدید شد. به ما گفتند آقای رئیسی از این اقدام ناراحت است و ما هم چون به تغییر رویکرد قوه قضائیه امیدوار بودیم، اصل را بر صحت این موضوع گذاشتیم و با ایشان مکاتبه کردیم ومنتظر اتفاقات خیر بودیم. اما رأی چهار سال و شش ماه حبس صادر شد؛ که طبق قانون دو سال قابل اعمال است.

وکیل مسعود کاظمی با تأکید بر اینکه بدون تشکیل جلسه دادگاه تجدید نظر حکم محکومیت را صادر کردند، تصریح کرد: طبق قانون باید دادگاه تجدید نظر برگزار می شد. چون برای پرونده های کیفری که از یک حدی بیشتر است، باید جلسه تشکیل شود. اما ظاهرا آقای رئیسی به خاطر جلوگیری از اطاله دادرسی اجازه گرفته اند که دادگاه های تجدید نظر ملزم به تشکیل جلسه نباشند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص علت ابلاغ رأی این پرونده در روز خبرنگار نیز گفت: من به دلیل نگرانی خانواده کاظمی اصرار به ابلاغ رأی داشتم. امروز دفتر شعبه بودم و گفتند که همان رأی قبلی تأیید شده؛ ولی هنوز به طور رسمی این رأی ابلاغ نشده است. چون این رأی نیاز به استنساخ دارد، شاید سه شنبه آینده ابلاغ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.